Skip to main content
Hallo,



Als ik probeer een nieuwe prepaid data maandbundel activeren, krijg ik de volgende melding:



Je kunt deze bundel niet bestellen omdat je op een tariefplan zit waarbij deze niet van toepassing is.



Volgens mij had ik vorige week al gekozen voor het automatisch verlengen van mijn prepaid data maandbundel, maar op 'mijn simyo' zie ik niets van mijn verbruik terug en ook niet dat er een bundel is geactiveerd.
Er zal wel een of andere storing zijn, ik kan ook niets activeren.  Heel fijn....not.  Mijn vraag/klacht ligt bij de technische dienst. Ben benieuwd.  Ik las ergens in een ander topiv dat automatisch verlengen ook niet gebeurd is bij iemand. 
Ik heb hetzelfde probleem. Probeer als sinds 1 mei mijn maandbundel te activeren maar krijg ook deze onduidelijke melding over het tariefplan.

Activeren van een duurdere bundel (250 MB) lukt wel. Bij activeren van een dagbundel wordt beweerd dat ik al een bundel heb. Deze is echter nergens zichtbaar. Ik hoop dat Simyo snel in actie komt want dit is waardeloos zo.
Er is een storing zegt Tessa van de klantenservice.  Ze gaan er van uit dat het alleen de automatische verlengingen zijn maar dat is dus niet zo. Ze zei dat ze er mee bezig zijn. Nou ik wacht al sinds 1 mei. Ik ben toch echt niet van plan om over te stappen op sim only
Volgens mij kan ik de bundel van 250 mb wel activeren, maar zoveel heb ik niet nodig. Hoop dat de storing snel wordt opgelost, want morgen ga ik een dagje weg en zou dan graag gebruik willen kunnen maken van m'n bundel.
Het zal er wel mee te maken hebben welke bundel je normaal hebt. Ik zelf heb aan 100 mb genoeg, en mijn bundel was verlengd voor de problemen ontstonden. Maar mijn dochter heeft normaal 250 mb  en dat gaat dus niet. Hoop ook dat het snel opgelost is
Hoi allemaal,



Er is inderdaad een probleem met het automatisch verlengen van de prepaid internetbundels. Het ziet er naar uit dat het gelukkig zeer binnenkort opgelost kan gaan worden.



Een 'nu' een oplossing kan ik helaas niet bieden. Wél een tijdelijke: probeer een andere bundel te kiezen.

Als je bijvoorbeeld eerst een 100 MB bundel had, zou je waarschijnlijk wel een 250 MB moeten kunnen kiezen. Wat je teveel betaalt krijg je van ons terug in de vorm van beltegoed.

En andersom, natuurlijk.

Als je dan nu een 100 MB bundel zou moeten kiezen, en je maakt buiten bundel kosten, vergoeden we dat natuurlijk ook.



Als je dit niet wilt, wacht dan een paar daagjes, alsjeblieft.

Reageer