Skip to main content

.

Er staat dat mijn internetbundel op de 24ste is verlopen maar ik kan geen nieuwe kopen, alleen automatisch verlengen wat is hier aan de hand?
Er staat dat mijn internetbundel op de 24ste is verlopen maar ik kan geen nieuwe kopen, alleen automatisch verlengen wat is hier aan de hand?



Hoi Philas,



Welkom op het forum!

Ik zie in het systeem dat je bundel is verlopen en niet meer actief is. Kan je het nog een keer proberen om een bundel aan te schaffen. Ik verneem graag van je of het gelukt is.
Ik zit met hetzelfde probleem. Al bijna 24 uur probeer ik het opnieuw maar kan alleen voor automatisch kiezen wat ik niet wil.

Ik heb meer dan 13 euro beltegoed en wil nu opnieuw een maandabb nemen voor internet.



Iedere maand automatisch wil ik niet, want anders had ik wel een gewone abb. gekozen.



Hopelijk wordt dit snel in orde gemaakt want het ondersaande antwoord dat ik **** lees is geen service!

Jouw tekst is niet eens goed gelezen want je schrijft dat het niet kan alleen verlengen.

Hun antwoord is dat je het nog eens moet proberen.

Heel erg vreemd vindt ik het.



Beste Simyo, hoe nu verder want dit schiet niet op en ik heb het wel nodig!

Ik ben al heel wat jaren klant bij jullie....hopelijk nog veel langer!



In afwachting op jullie aanpassing op de website

met vriendelijke groet,



Harold
Ik zit met hetzelfde probleem. Al bijna 24 uur probeer ik het opnieuw maar kan alleen voor automatisch kiezen wat ik niet wil.

Ik heb meer dan 13 euro beltegoed en wil nu opnieuw een maandabb nemen voor internet.



Iedere maand automatisch wil ik niet, want anders had ik wel een gewone abb. gekozen.



Hopelijk wordt dit snel in orde gemaakt want het ondersaande antwoord dat ik **** lees is geen service!

Jouw tekst is niet eens goed gelezen want je schrijft dat het niet kan alleen verlengen.

Hun antwoord is dat je het nog eens moet proberen.

Heel erg vreemd vindt ik het.



Beste Simyo, hoe nu verder want dit schiet niet op en ik heb het wel nodig!

Ik ben al heel wat jaren klant bij jullie....hopelijk nog veel langer!



In afwachting op jullie aanpassing op de website

met vriendelijke groet,



Harold




Hoi Harold Pianoman,



Soms wordt de einddatum van je maandbundel niet goed weergegeven, en loopt je bundel nog een dagje langer dan jij ziet staan. Daarna kun je een nieuwe aanschaffen. Natascha heeft de aansluiting van Philas bekeken en gezien dat dat aan de hand was, en zo een antwoord op de vraag van Philas gegeven, door te vragen het nu nog eens te proberen.

Iedere situatie is een nieuwe, iedere aansluiting een andere, dus laat Philas zelf bepalen of dit goede service is geweest. ;)



Jij bent inmiddels op Twitter te woord gestaan, zie ik. En ik zie ook dat je inmiddels een nieuwe maandbundel hebt kunnen kiezen. Jouw vorige bundel liep gisteren nog, daarom ging het niet. Sorry dat die datum niet goed werd weergegeven. Daar wordt aan gewerkt, om dat op te lossen, zodat die vervelende verwarring er niet meer is.



Groetjes,

Charlene
Het klopt niet dat se bundel nog werkte maar vandaag stond de optie om een nieuwe maandbundel te kopen er wel weer bij
Hoi Philas,



Fijn om te horen dat het inmiddels is gelukt! 🙂
Hallo Charlene,



Ik heb inderdaad inmiddels een nieuwe maand databunel kunnen nemen.

Had niet kunnen weten dat het nog 2 dagen doorliep, en dat het op de website een

andere datum weergeeft.

Zoals je aangeeft heel verwarrend inderdaad.



IK zie ook dat het laatst bijgewerkte datum soms ver achter loopt zoals ik vandaag opmerkte: laatst bijgewerkt 30-11-2013 terwijl ik s'avonds 1 december was.

Ik begrijp dat het e.e.a. nog moet worden aangepast, maar een saldo hoort altijd

actueel zijn met enkele uitzondering na.

Dit was altijd wel actueel geweest voordat de nieuwe website er was.



"Ik ben zelf al jaren klant bij jullie en heb met onze freelance netwerk vele collega musici bij jullie een pre pay sim laten nemen, omdat een ab. toen nog niet bestond bij Simyo.



Maar Charlene bedankt voor de uitleg en ik hou er in het vervolg rekening mee dat een saldo niet actueel is...helaas.



Met vriendelijke groet,



Harold
Hallo Charlene,



Ik heb inderdaad inmiddels een nieuwe maand databunel kunnen nemen.

Had niet kunnen weten dat het nog 2 dagen doorliep, en dat het op de website een

andere datum weergeeft.

Zoals je aangeeft heel verwarrend inderdaad.



IK zie ook dat het laatst bijgewerkte datum soms ver achter loopt zoals ik vandaag opmerkte: laatst bijgewerkt 30-11-2013 terwijl ik s'avonds 1 december was.

Ik begrijp dat het e.e.a. nog moet worden aangepast, maar een saldo hoort altijd

actueel zijn met enkele uitzondering na.

Dit was altijd wel actueel geweest voordat de nieuwe website er was.



"Ik ben zelf al jaren klant bij jullie en heb met onze freelance netwerk vele collega musici bij jullie een pre pay sim laten nemen, omdat een ab. toen nog niet bestond bij Simyo.



Maar Charlene bedankt voor de uitleg en ik hou er in het vervolg rekening mee dat een saldo niet actueel is...helaas.



Met vriendelijke groet,



Harold




Hoi Harold pianoman,



Ik heb je thread met Charlene even doorgenomen (ben blij dat je bundelperikelen inmiddels opgelost zijn), en lees nu dat je beltegoed soms niet klopt. Dat hoort niet zo, natuurlijk.



De gegevens van je verbruik worden een aantal keer per dag bijgewerkt, om de paar uur. Wanneer je geen verbruik hebt, dan wordt je verbruik ook niet bijgewerkt. Stel dat je een week je telefoon niet gebruikt, dan is de datum van 'laatst bijgewerkt op' ook van een week geleden.

Zou dit het geval kunnen zijn bij jou?



Als dat niet zo is, en je wél gebruikt maar je beltegoed niet bijgewerkt wordt, dan horen we dat graag z.s.m. want dan geven we dit door aan onze IT'ers.

Hier exact hetzelfde probleem. Internetbundel is verlopen, heb een nieuwe nodig, maar kan geen nieuwe kopen omdat de melding blijft staan dat ik op 17 mei een bundel heb gekocht en dat deze tot 15 juni loopt. Het is echter 16 juni en kan nog steeds niet een nieuwe bundel kopen, simpelweg omdat het keuzemenu niet in beeld komt, maar alleen de zojuist genoemde melding.

Op mijn whatsapp van vanochtend is niet gereageerd.


Hoi @G.Antje,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het niet lukt om een nieuwe internetbundel aan te schaffen!

Het is op dit moment wat drukker dan normaal via meerdere kanalen, het kan daarom zo zijn dat onze responstijd wat langer duurt dan je misschien gewend bent van ons. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Ik zie op je aansluiting dat je inmiddels geholpen bent via Whatsapp en dat het aanschaffen van een nieuwe internetbundel nu wel is gelukt. Dat is fijn om te zien! 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Hier heb ik hetzelfde probleem. Internetbundel is op en verlopen. Nog geen internetbundels beschikbaar met meer dan genoeg prepaid saldo. Internet maar uitgezet in mijn simyo zodat de toestel niet buiten de Internetbundel mobiel internet verbruikt.

Dit is de prepaid simkaart die ik aan mijn zoon heb gegeven. Wat moet ik doen? Alvast bedankt! 


Hoi @Gor,
 

Bedankt voor je bericht. Momenteel hebben wij een kleine issue in de app waardoor het toevoegen van een nieuwe prepaid bundel niet lukt via de Simyo app. Mijn excuses hiervoor.

Het is echter wel mogelijk om in te loggen op je mijn Simyo via de website en via daar een nieuwe prepaid internetbundel toe te voegen. Mocht je automatisch doorgestuurd worden naar de app verwijder deze dan even en probeer het nogmaals.

Hopelijk helpt dit. Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag.

Groetjes,
Ashley


Hoi Ashley, 

Bedankt voor je snelle reactie. Via de website lukt het idd. Dankje! 


Hoi @Gor,

Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat het aanschaffen van een bundel is gelukt via de website. 😊

Groetjes,
Ashley