Beste Simyo,
Ik heb vandaag mijn sim ontvangen maar als ik bel krijg ik de melding:
"Uw lijn is uitgeschakeld om 'administratieve redenen' voor meer informatie contacteer uw provider"
Ik heb service sms-jes en mms instellingen en dergelijke binnen gekregen bij het aanzetten van mijn telefoon.
Wat nu?
Bladzijde 1 / 1
Hoi artuurmaes, Welkom bij Simyo! 🙂
Wat vreemd dat je die melding krijgt bij je net nieuwe simkaart, dit hoort natuurlijk niet. Mijn collega heeft je vraag al beantwoord via Twitter zie ik en je kunt inmiddels alweer gebruik maken van je aansluiting 🙂
Mocht er nog iets zijn, zien we je graag terug op het forum! 🙂
Wat vreemd dat je die melding krijgt bij je net nieuwe simkaart, dit hoort natuurlijk niet. Mijn collega heeft je vraag al beantwoord via Twitter zie ik en je kunt inmiddels alweer gebruik maken van je aansluiting 🙂
Mocht er nog iets zijn, zien we je graag terug op het forum! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.