Op 26-2 via de website aangemeld en 25,00 betaald en bevestigingsmail ontvangen.
Op 8-3 nog niets gehoord, vraag gemaild, ticketnummer ontvangen en betalingsbewijs gemaild.
Op 15-3 weer gemaild en gevraagd geld terug te storten
Op16-3 reactie:"wij zijn druk..."
Op 26-3 Wij hebben uw ticketnummer in behandeling genomen (?)
Wat is dit voor bedrijf. Worden nieuwe klanten niet gaccepteerd?
Ik ga mijn rechtsbijstand maar inschakelen om mijn geld terug te krijgen
Bladzijde 1 / 1
Op 8-3 nog niets gehoord, vraag gemaild, tickitnr ontvangen en betalingsbewijs gemaild.
Op 15-3 weer gemaild en gevraagd geld terug te storten
Op16-3 reactie:"wij zijn druk..."
Op 26-3 Wij hebben uw tickitnummer in behandeling genomen (?)
Wat is dit voor bedrijf. Worden nieuwe klanten niet gaccepteerd?
Ik ga mijn rechtsbijstand maar inschakelen om mijn geld terug te krijgen
Hoi Jacob1,
Welkom op het forum!
Graag verneem ik het ticketnummer van de e-mail die je naar ons hebt verstuurd. Wanneer ik het ticketnummer weet dan kan ik de
e-mail doorsturen naar de juiste afdeling en je verzoek in behandeling laten nemen.
betreft ticketnummer #403502
Hoi Jacob1,
Ik heb je prepaid bestelling niet terug kunnen vinden in het systeem. Dit heeft te maken met een storing waarbij nieuwe bestellingen niet in ons systeem te zien waren. Ik heb zojuist het aanschafbedrag van 25,00 teruggestort. Je zult dit bedrag in de loop van deze week ontvangen op je bankrekening.
Ik wil namens Simyo oprechte excuses aanbieden voor het ongemak.
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.