Skip to main content

.

Op 26-2 via de website aangemeld en € 25,00 betaald en bevestigingsmail ontvangen.

Op 8-3 nog niets gehoord, vraag gemaild, ticketnummer ontvangen en betalingsbewijs gemaild.

Op 15-3 weer gemaild en gevraagd geld terug te storten

Op16-3 reactie:"wij zijn druk..."

Op 26-3 Wij hebben uw ticketnummer in behandeling genomen (?)

Wat is dit voor bedrijf. Worden nieuwe klanten niet gaccepteerd?

Ik ga mijn rechtsbijstand maar inschakelen om mijn geld terug te krijgen
Op 26-2 via de website aangemeld en € 25,00 betaald en bevestigingsmail ontvangen.

Op 8-3 nog niets gehoord, vraag gemaild, tickitnr ontvangen en betalingsbewijs gemaild.

Op 15-3 weer gemaild en gevraagd geld terug te storten

Op16-3 reactie:"wij zijn druk..."

Op 26-3 Wij hebben uw tickitnummer in behandeling genomen (?)

Wat is dit voor bedrijf. Worden nieuwe klanten niet gaccepteerd?

Ik ga mijn rechtsbijstand maar inschakelen om mijn geld terug te krijgen




Hoi Jacob1,



Welkom op het forum!

Graag verneem ik het ticketnummer van de e-mail die je naar ons hebt verstuurd. Wanneer ik het ticketnummer weet dan kan ik de

e-mail doorsturen naar de juiste afdeling en je verzoek in behandeling laten nemen.
betreft ticketnummer #403502
betreft ticketnummer #403502



Hoi Jacob1,



Ik heb je prepaid bestelling niet terug kunnen vinden in het systeem. Dit heeft te maken met een storing waarbij nieuwe bestellingen niet in ons systeem te zien waren. Ik heb zojuist het aanschafbedrag van €25,00 teruggestort. Je zult dit bedrag in de loop van deze week ontvangen op je bankrekening.



Ik wil namens Simyo oprechte excuses aanbieden voor het ongemak.



Groetjes,



Manisha

Reageer