.

Beantwoord

Nieuwe aansluiting Floris, waarom krijg ik geen mail?

  • 11 January 2015
  • 8 reacties
  • 314 Bekeken

Badge +1
Voor mijn zonen heb ik allebei een prepaid kaart besteld. Van een van hen heb ik de mail ontvangen met pin en pukcode (06********), van de ander niet (Floris), overige gegevens gelijk. Graag de mail sturen (hij kiest niet voor nummerbehoud). Dank voor uw hulp.
icon

Beste antwoord door Ruud 12 January 2015, 16:14

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Had je soms al vier Simyo simkaarten geregistreerd op hetzelfde adres? Bij Simyo is er namelijk een limiet van vijf simkaarten per adres, en misschien is daarom de bestelling van de laatste prepaid simkaart niet geaccepteerd.

Of de laatste bestelling is gewoon niet goed doorgekomen.
Badge +1
We hebben 2 nieuwe van in totaal 2 simyo kaarten op dit adres. Ik heb wel een brief van Floris ontvangen maar geen mail. Ik denk dat er met de verwerking van de aanvraag van Floris iets is mis gegaan.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi WardPC,

Leuk dat je je vraag hier stelt. Ik heb ook in dit topic je nummer onzichtbaar gemaakt voor andere gebruikers, ik kan je nummer sowieso zien;)

Je hebt een verkeerde extensie ingevuld in je e-mailadres voor de aansluiting van Floris, daardoor heb je geen mail ontvangen. Ik heb het e-mailadres aangepast. Het is nu hetzelfde adres als die je bij Ward gebruikt hebt:) De mail kan ik je niet meer toesturen. Ik stuur je zo een privébericht met daarin de informatie, die je normaliter in de mail ontvangt.

Kun je hier laten weten of je vraag zo beantwoord is?

@Scotsman dank voor het meedenken.
Badge +1
Beste Ruud ( @Scotsman),

Zeker is mijn vraag beantwoord. Fout van mijzelf. Dank voor de prettige oplossing.
Ik wist niet wat ik met het Forum aan moest maar ben erg tevreden met de wijze van oplossen en de snelheid.

Complimenten dus!:o

WardPC
Reputatie 3
Badge +7
Hoi WardPC,

Dat is heel fijn om te horen! Dankjewel voor je terugkoppeling:) Gelukkig krijg je hier op het forum hulp vanuit alle kanten.

Betekent dat we er een vaste forum gebruiker bij hebben?;)
Er zitten hier een aantal forumverslaafden dus kans dat je snel antwoord hebt is groot en dus weer prettig hahaha.. 

Welkom bij de club 🙂
Reputatie 5
Badge +11
En stel jezelf gelijk even voor in ons voorsteltopic 🆒

Reageer