.

Beantwoord

Nieuw prepaid simkaart werkt niet. Waar komt dit door?

  • 13 February 2016
  • 7 reacties
  • 312 Bekeken

Hoi,

we hebben van de week de prepaid sim besteld, geïnstalleerd maar verder gebeurd er niets. PIN code wordt opgevraagd, het lijkt verbinding te zijn maar als ik probeer te bellen wordt de oproep beëindigt. Als ik de nummer probeer te bellen, krijg ik te horen dat die niet bereikbaar is. Op mijn simyo staat dat alles geactiveerd is en zou werken. Omdat de sim kaart niet werkt kunnen we de klantenservice niet bereiken. Om eerlijk te zijn vind ik het beetjes waardeloos.

Ik hoop op een snelle antwoord en dat we de ding snel aan de praat krijgen.
icon

Beste antwoord door Tiury 14 February 2016, 19:16

Bekijk originele reactie

7 reacties

ik heb een soort gelijk probleem ...
ik heb pas een nieuwe sim-kaart. netjes geactiveerd, volgens mij alles goed gedaan....maar het werkt niet. De kaart doet het heel even en na een paar minuten geeft hij de melding " kan niet verbinden met netwerk / kan sim-kaart niet vinden. De kaart zit in een galaxy S4 btw.... kunnen jullie mij helpen?'.
@Beiden

Doe een kruistest...jouw sim andere telefoon - andere sim in jouw telefoon...
Er schijnen problemen te zijn met huidige sim en samsung....te dunne sim.

Papiertje dubbelvouwen en bovenop sim (niet op contactpunten).
Bedankt Friesian, toch nog even voor de duidelijkheid; papiertje samen met de sim in het slotje? of het papiertje er gewoon boven opleggen en daarna de achterkant er op drukken?
dank alvast voor je antwoord!
In het slotje tezamen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Bink123, welkom op het Simyo forum :)

Wat moet het onhandig zijn geweest dat je afgelopen dagen geen gebruik van je simkaart hebt kunnen maken. Als je simkaart niet werkt, dan is het inderdaad lastig om onze klantenservice te bereiken via 1200. Dit is de reden dat je ook naar 0900-8090 (35 cent per gesprek) kunt bellen, mocht het niet lukken. Gelukkig heb je het Simyo forum gevonden, zodat we je op deze manier kunnen helpen 🙂.

Nu heb ik je verbruik ingezien en ik zie dat het gister na het het plaatsen van dit topic is gelukt om een paar gesprekken te voeren. Kun je ons vertellen hoe je dit hebt opgelost?

Groetjes, Tiury

@rzij, Voor jou moet het ook erg onhandig zijn om geen gebruik te kunnen maken van de nieuwe simkaart. Heb je het trucje van Friesian inmiddels al kunnen proberen

Bedankt voor je uitgebreide hulp Friesian 🙂.

Zelfde probleem..... help

Al alles geprobeerd...

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Avkan,

 

Bedankt voor je bericht! Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer? Ik kijk gelijk even mee.

 

Ik hoor graag van je.

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer