Skip to main content
Waarom kan ik drie uur na het opwaarderen met 10,- euro nog steeds niet bellen?

Best heel erg vervelend als je een paar heel belangrijke telefoontjes moet doen en de klantenservice na 17:30 niet meer te bereiken is!
Hoi michiel40, leuk je op het forum te zien :)



Dit is natuurlijk een vervelende situatie, maar ik zie dat je simkaart binnen een minuut na het overschrijven weer was geactiveerd 😞 Ik vrees dat je telefoon dan geen signaaltje heeft gehad van het netwerk dat je gewoon weer kunt bellen.



Mocht het nog een keer gebeuren dat je zo lang moet wachten voordat de melding is verdwenen, adviseer ik je 15 minuten na het opwaarderen handmatig naar het netwerk te zoeken. Het toestel helemaal uit/aanzetten werkt ook 🙂.



Klopt het dat je nu wel weer gewoon kunt bellen?
Hoi michiel40, leuk je op het forum te zien :)



Dit is natuurlijk een vervelende situatie, maar ik zie dat je simkaart binnen een minuut na het overschrijven weer was geactiveerd 😞 Ik vrees dat je telefoon dan geen signaaltje heeft gehad van het netwerk dat je gewoon weer kunt bellen.



Mocht het nog een keer gebeuren dat je zo lang moet wachten voordat de melding is verdwenen, adviseer ik je 15 minuten na het opwaarderen handmatig naar het netwerk te zoeken. Het toestel helemaal uit/aanzetten werkt ook 🙂.



Klopt het dat je nu wel weer gewoon kunt bellen?





Hoi Tiury,

Ik kan inderdaad weer bellen maar dat heeft helaas wel tot de volgende dag geduurd.

Bedankt voor de tips!
Hi michiel40, dank je voor je terugkoppeling!

Mocht je het weer een keer merken dat het zo lang duurt, horen/lezen we dat graag.

Reageer