.

Beantwoord

Niet kunnen bellen na opwaardering!

  • 1 March 2014
  • 1 reactie
  • 224 Bekeken

Badge
Vanaoctend vroeg heb ik mijn beltregoed opgewaardeerd. Nu, dik 4 uur later en na 2x mijn telefoon te hebben aangezet en weer opgestart, kan ik nog steeds niet bellen ook al is mijn tegoed wel bijgeschreven. Dit is overigens niet de eerste keer en hoop dat dit niet net als de vorige keer weer 2 dagen gaat duren. Ik moet er toch van verzekerd zijn dat als ik opwaardeer ik ook binnen een paar/enkele minuten moet kunnen bellen?
Mijn vriendin waardeert op via Vodafone en heeft dit probleem nog NOOIT gehad. Voor mij is het daarintegen al de 5e keer ofzo sinds ik Simyo heb.
Het is zaterdag dus 1200 kan ik ook niet bereiken. Slechte service.
Graag zo snel mogelijk een antwoord of beter, een oplossing hier op.

Mvg

SZ
icon

Beste antwoord door Kim 4 March 2014, 12:31

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi SjaakZwart, welkom op het forum van Simyo!

Ik heb even gekeken naar de opwaardering die je zaterdag hebt gedaan, ik zie dat je om 8.52 uur de betaling hebt gedaan via iDeal en dat om 8.57 uur het beltegoed is bijgeschreven, maar dat het er inderdaad op lijkt dat er een vertraging op het netwerk is geweest, waardoor je niet gelijk weer gebruik kon maken van je aansluiting, dit is absoluut niet de bedoeling, dus excuses voor het ongemak! 😞

Reageer