Skip to main content
Hallo.



Ik heb op 10-9 kaartje besteld en betaald,ik heb gistermiddag kaartje binnen gekregen. Doe hem in mijn mobiel en vanmorgen kreeg ik al een mail dat ik 5 euro in de min sta!!! Ik heb 5 euro overgemaakt dus zou er gewoon 7,50 tegoed moeten opstaan.

Ik heb dit kaartje zodat ik in geval van nood kan bellen maar dat kan nu nog niet. Met spoed opheldering graag ik heb 5 euro betaald en daar hoort 7,50 te goed bij dus rara ....hoe kan ik 5 in de min staan?

Ik wil een prepaid kaart om te kunnen bellen igv nood!Ik kan niet internetten op mijn mobiel heb nog niets gedaan!

Verder staan er rare dingen op, 1 fees bonus 31,86 3x internet 44,36. Daar heb ik niet om gevraagd en weet niet eens wat het inhoud! 
Ik heb net gebeld met een medewerker!! Worden deze mensen niet opgeleid? 

Hij bleef zeggen dat ik geld terug had gehad uit coulanse!! Ben net een dag in bezit van kaart! Ook is het raar dat ik vet in het rood kan staan met een pre paid, sorry hoor, maar ben heel erg boos.



Mijn moeder nam de telefoon over een ook die is boos! Ze hoorde hem alles oplezen!! Ik heb uren geleden dit neer gezet en er is gebeld en nog geen antwoord, of normaal gesprek IK HEB MIJN INTERNET OP MIJN MOBIEL UIT! 
Ik zou toch heeeeeeeeeeeeeeeel graag antwoord krijgen!!
Hallo Kimberlyy.



Ik begrijp dat je graag een antword wilt, maar probeer wat geduld op te brengen, dan meld een moderator zich vanzelf.

Men werkt van oud naar nieuw, telkens wanneer jij of een ander reageert komt diens reactie later.

Misschien vandaag of morgen wanneer je geluk hebt en anders wordt het maandag.

Mijn advies, nu geen reacties meer en geduldig wachten.



Groet,

Friesian
Precies het zelfde probleem! Binnen dagen 200 mb weg?? Ben overgestapt van tmobile naar jaren lang irietatie
Hoi Kimberlyy, welkom op ons forum.



Ik heb je vraag verplaatst naar het subforum Prepaid. Ik denk dat eventuele andere forumbezoekers met eenzelfde vraag hun antwoord zo sneller kunnen vinden.



Jouw moeder heeft deze vraag ook gesteld, maar dan in dit topic.

Daar heb ik 'm beantwoord voor jullie.

Overigens heeft Friesian gelijk, zolang je in je eigen topic reacties plaatst, kom je weer bovenaan het rijtje. En we werken van onder af.

Daar komt bij dat we in het weekend niet altijd aanwezig zijn op het forum, vandaar dat we nu pas kunnen reageren.



Jij en je moeder hebben behalve gebeld en allebei op ons forum een topic geopend, ook gemaild en deze vraag op Facebook geplaatst.

Dit bezorgt ons onnodig veel werk en zo duurt het alleen maar langer voor andere klanten geholpen kunnen worden. Iedereen krijgt altijd een antwoord van ons, dus meerdere keren je vraag stellen is niet nodig.
Precies het zelfde probleem! Binnen dagen 200 mb weg?? Ben overgestapt van tmobile naar jaren lang irietatie



Hoi Emilio$,

Je hebt deze vraag ook in dit topic gesteld. Daar heb ik er op gereageerd voor je.

Reageer