-
-
Startend Simyaan
-
3 reacties
Voor mijn zoon van 13 jr(omdat we een weekend weg gingen) had ik een maandbundel prepaidwebtegoed gekocht van 200mb.  Aan het einde van de 1e dag checkte ik de site en had hij nauwelijks verbruik. De 2e dag om 16 uur kreeg hij een sms dat zijn tegoed 2 euro of lager was. Met het advies erbij aan te vullen om verrassingen te voorkomen. Ik keek op de site en zag met gegevens van 13.00 uurom 16 uur dat hij 44 euro negatief stond. Via de site heb ik internet direct uitgezet. Ik handelde dus met gegevens die niet up to date waren. Later op de avondbleek dat tussen 13 en 16 uur het totale negatieve saldo opgelopen was naar 114 euro negatief! En dat bij een prepaid bedrag van 10 euro!!
Met mijn zoon had ik afgesproken dat hij alleen zou whats-appen om hoge verbruiksdata te voorkomen ivm eerder opgelopen negatief saldo. Hij blijkt toch op youtube gekeken te hebben, Maar dan nog. Mijn klachten zijn:
- Opgelopen negatief saldo is totaal uit verhouding met het gekochte webtegoed van 10 euro.
-Â De site werkt met informatie die uren vertraagd is
- De sms komt te laat binnen, er is dan al groot negatief saldo
- Het is misleidend dat met prepaid zo'n hoog negatief saldo kan voorkomen. Zeker al op de 2e dag van een gekocht tegoed wat verkocht wordt onder de naam "maandtegoed"