Ik sta nu -38,25. Dit kan gewoon niet kloppen, want ik ben niet over mijn limiet gegaan van 20mb.
Mijn vragen zijn dus; Hoe kan dit? En krijg ik mijn geld terug?
Groetjes,
Eline
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactieik heb dezelfde klachten en in mijn verbruik zie ik dat er op tijden word ge-internet terwijl ik thuis ben...maar ik heb wifi!!! dit moet echt een fout van jullie zijn mvg jr mosher
Hoi Mosher,
Jouw negatieve tegoed is ontstaan door internetverbruik. Zoals bij de vorige keer is uitgelegd, is internet verbruik mogelijk wanneer de optie Internet op je Mobiel aan staat. Wanneer het signaal van de wifi zwakker is, of wegvalt, kan je simkaart overschakelen op internet via de simkaart. Wanneer de optie Internet op je Mobiel uitstaat, kan dat niet.
De vorige keer is ook uitgelegd dat dit eenmalig was. Wij kunnen je dus niet nogmaals tegemoet komen.
Groetjes, Charlene
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.