Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.


Je kunt altijd nummerbehoud aanvragen. Nummerbehoud zelf is gratis. Als je je abonnement al opzegt voordat je contract is afgelopen, dan kan de provider een afkoopsom in rekening brengen voor de resterende maanden. Vanaf 120 dagen voor het einde van het contract zorgen we er automatisch voor dat we het nummerbehoud aan het einde van het contract en je opzegtermijn aanvragen.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actie is geldig van 1 april tot en met 31 mei 2021.

  • Als je tijdens de actieperiode (van 1 april tot en met 31 mei) kiest voor een internetbundel van 6 of 10 GB, krijg je gratis extra gigabytes (2 GB bij 6 GB en 5 GB bij 10 GB), tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • Als je tijdens de actieperiode een nieuwe bestelling plaatst, betaal je geen aansluitkosten.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

Negatief Prepaidsaldo!?

  • 21 augustus 2013
  • 17 reacties
  • 1359 Bekeken

Ik kreeg zojuist de schok van het jaar: het telefoonnummer via Simyo is geblokkeerd, omdat het saldo meer dan € 100,- negatief staat! Hoe kan dit in vredesnaam met een prepaid? Ik heb mijn dochter juist geen abonnement gegeven, omdat ik dit soort 'onplezierige en ongewenste' verrassingen wilde voorkomen. Nu blijkt dat zij in een dag voor € 155,- aan MB heeft verbruikt!!! Hoe is dit mogelijk??
Wat is het nut van een prepaid als je hier ook negatief kunt staan en meer kunt verbruiken dan wat je op het saldo hebt staan???
Ik kan er simpelweg niet bij. Wie kan mij vertellen wat het nut is van prepaid en hoe ik dit kan veranderen??!!
icon

Beste antwoord door Ernst 23 augustus 2013, 12:40

Hoi Anouk70 en Loek67, beiden welkom op het Simyo forum.



Helaas onder deze omstandigheden :(



Bij Simyo worden de verbruiksgegevens met een vertraging verwerkt. Bijkomend voordeel is dat je je gesprek af kunt maken, nadeel is echter dat wanneer er erg veel data verbruikt wordt in een korte tijd, je tegoed inderdaad behoorlijk onder de €0 kan komen.



Hóe het komt dat er op zo'n moment veel data wordt verbruikt kunnen wij helaas niet zien. Er worden enkel hoeveelheden en tijdstippen geregistreerd. Feit is wel dat smartphones erg veel data kunnen verbruiken.



Helaas gaat het om daadwerkelijk gebruik. Mocht je zeker willen zijn dat er geen data verbruikt wordt, dat kun je het beste de optie 'internet op je mobiel/MMS' uitzetten.
Bekijk originele reactie

17 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Als je een beetje verder op dit forum leest, zul je meer van dit soort verhalen tegenkomen. Bij Simyo is een negatief prepaid saldo mogelijk. Zo kan je altijd je laatste gesprek afmaken of je internetsessie. Veel mensen verkeren in de veronderstelling dat prepaid OP=OP inhoudt. Zo zou het ook moeten zijn, vind ik persoonlijk. Simyo huldigt echter een ander principe.

Ik kan me voorstellen dat je er niet blij mee bent. Ik vrees echter dat je toch zult moeten betalen. Heel vervelend. 
Hier ook hetzelfde verhaal..
Eigen schuld dikke bult ik weet het, de dagbundel was zo "op" schijnbaar en tja internet staat aan dus dan hebben ze niets in de gaten.
Alleen, als je 1x negatief staat en ze gaan opnieuw op internet, want mijn zoon was die dag echt niet constant bezig met zijn telefoon, dan zou dat toch niet moeten kunnen?
Ook de sms dat je onder de 2 euro beltegoed zit is er echt niet geweest gister, dat vind ik zo raar, dan had je in elk geval geweten van verrek dit gaat niet goed, vlug uit dat internet op de telefoon..
Reputatie 4
Badge +8
Meestal wordt een internetsessie niet geheel afgesloten, waardoor de teller doortikt...
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Anouk70 en Loek67, beiden welkom op het Simyo forum.

Helaas onder deze omstandigheden :(

Bij Simyo worden de verbruiksgegevens met een vertraging verwerkt. Bijkomend voordeel is dat je je gesprek af kunt maken, nadeel is echter dat wanneer er erg veel data verbruikt wordt in een korte tijd, je tegoed inderdaad behoorlijk onder de €0 kan komen.

Hóe het komt dat er op zo'n moment veel data wordt verbruikt kunnen wij helaas niet zien. Er worden enkel hoeveelheden en tijdstippen geregistreerd. Feit is wel dat smartphones erg veel data kunnen verbruiken.

Helaas gaat het om daadwerkelijk gebruik. Mocht je zeker willen zijn dat er geen data verbruikt wordt, dat kun je het beste de optie 'internet op je mobiel/MMS' uitzetten.
Die optie staat normaalgesproken ook altijd wel uit en dat blijft ie nu ook wel! ;-)
Was alleen aangezet vanwege die dagbundel.. Gooi er een eventuele volgende keer wel een maandbundel tegenaan, is wat veiliger. Normaalgesproken redt zoonlief zich nog prima met alleen wifi en zolang hij zo weinig beltegoed verbruikt als nu (hij zit nog niet heel erg aan zijn telefoon vastgeplakt, kan natuurlijk zo veranderen!) laten we het ook mooi bij prepaid!
Badge +8
Die optie staat normaalgesproken ook altijd wel uit en dat blijft ie nu ook wel! ;-)
Was alleen aangezet vanwege die dagbundel.. Gooi er een eventuele volgende keer wel een maandbundel tegenaan, is wat veiliger. Normaalgesproken redt zoonlief zich nog prima met alleen wifi en zolang hij zo weinig beltegoed verbruikt als nu (hij zit nog niet heel erg aan zijn telefoon vastgeplakt, kan natuurlijk zo veranderen!) laten we het ook mooi bij prepaid!


Hoi Loek67,

Wat je nog zou kunnen bekijken is dat er apps zijn, die je verbuik op je telefoon bijhouden. Sommige kunnen zelfs het internet op je toestel uitschakelen als een ingestelde limiet bereikt is. Je kunt daar bij Simyo geen rechten aan ontlenen, maar ik zie het hier op het forum vaak voorbij komen als handig hulpmiddel.
Heb je de nieuwe internetbundels voor prepaid al gezien? Er zijn dus nu ook twee versies in de maandbundel.
Ik heb begrepen dat dochters de telefoon wat meer aan hun oor hebben geplakt, en zoons wat meer met de duim vast zitten ;)

Groetjes,
Charlene
Haha dan zijn onze dochters de uitzondering op die regel zeker, die typen de hele dag door ;-)
Hebben beide ook een abbootje.
Zoonlief doet nog niet zo heel veel met zijn foon maar dat kan natuurlijk van de ene op de andere dag veranderen, als er een leuke dame in beeld komt bijvoorbeeld (zal ik niet tegen hem zeggen, dan krijg ik een dodende blik vermoed ik lol)

Ja die internetbundel is de ellende dus net mee begonnen, had zo'n maandbundel moeten doen ipv een dagbundel.

Na ja goed, tis gebeurd, het enige eigenaardige blijft nu nog dat er toch wel een sms verstuurd schijnt te zijn dat er een negatief saldo was maar die is nooit aangekomen..
Reputatie 6
Badge +9
....enne misschien is het goed om met kinderen te praten over smartphones, m.n. het internetgebruik ervan. En dat daar zomaar hoge kosten van komen, je zit niet achter de PC waar je maar wat rond kunt surfen. De genoemde data verbruiksapp, die je 3G kan afsluiten, is zeker een optie. 🆒
Badge +8
Haha dan zijn onze dochters de uitzondering op die regel zeker, die typen de hele dag door ;-)
Hebben beide ook een abbootje.
Zoonlief doet nog niet zo heel veel met zijn foon maar dat kan natuurlijk van de ene op de andere dag veranderen, als er een leuke dame in beeld komt bijvoorbeeld (zal ik niet tegen hem zeggen, dan krijg ik een dodende blik vermoed ik lol)

Ja die internetbundel is de ellende dus net mee begonnen, had zo'n maandbundel moeten doen ipv een dagbundel.

Na ja goed, tis gebeurd, het enige eigenaardige blijft nu nog dat er toch wel een sms verstuurd schijnt te zijn dat er een negatief saldo was maar die is nooit aangekomen..


Hoi Loek67,

Ja dat is wel vreemd, van die sms. Ik zie hem ook in het systeem, op de 21ste. Daar zal ik zeker nog naar laten kijken, hoe dat komt.
verder is de tip van De Leon natuurlijk een goede. Maar dat zal naar aanleiding van deze situatie al wel gebeurd zijn, denk ik ;)
Veel succes met je opgroeiende kids 🆒

groetjes,
Charlene
Tja, ook wij waren wellicht naief. Prepaid genomen om niet rood te komen staan. Mooie uitleg van Simyo over het niet afbreken van gesprekken e.d , alleen zou men zich ook in de denkwereld van de klanten kunnen verdiepen. Als de gangbare gedachte is bij de consument dat prepaid zich onderscheidt van een abbo doordat je niet rood kan komen te staan, dan zou Simyo dat toch moeten overnemen. En niet alleen aan hun eigen financieel belang moeten denken.
Vrijdag prepaid ingegaan, 3 dagen later (vandaag) mailtje dat we onder de 2 euro tegoed stonden. Mooi, dacht ik nog. Kunnen we bijstorten. Hebben 35 euro erbij gedaan. Na 1 uur gecontroleerd op MijnSimyo. Was het tegoed nog maar 18 euro. He ?? Bleek het internet verkeer nog niet verrekend te zijn. Al die whatsappjes van gisteren mee geteld. Dus echt geen controle of er voldoende saldo is. Heel kwalijk. En natuurlijk staat Simyo in zijn recht als ik dit forum en de uitleg lees. Maar noem Prepaid dan Prepaid + blanco cheque voor Internet verkeer. Want dat is het.
Vraagje: wat als ik nu een maandbundel van 4 euro voor 100Mb afsluit. Wat gebeurt er dan bij een verbruik van meer dan 100 Mb ? Gaan we dan toch weer rood staan ? Is dit ook een blanco cheque waarbij alleen de eerste 100Mb zijn afgekocht ? Wat ik wil en verwacht ? Beltegoed totdat prepaidtegoed op is en Internet totdat ik 100MB per maand heb verbruikt. Alles dus 100% voorspelbaar !!

Voorlopig hebben we Mobiel uitgezet op MijnSimyo en ook op de smartphone limieten ingesteld. Eerst maar eens antwoord op mijn vraag afwachten.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Habe,

Als je een bundel afsluit en je komt over je 100MB dan betaal je €0,15 per MB bij een sim only abonnement.
Bij prepaid is dit €1,00 per MB.  Een aanzienlijk verschil.
Daarbij heeft prepaid geen app waarbij je je verbruik kan controleren. Voor sim only is er voor Android en iOS een app beschikbaar

Wil je niet buiten je bundel (net als ik) neem dan ook een app die je internet verbruik controleerd.
Er zijn meerdere apps die dit kunnen.

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag.
Badge +6
Tja, ook wij waren wellicht naief. Prepaid genomen om niet rood te komen staan. Mooie uitleg van Simyo over het niet afbreken van gesprekken e.d , alleen zou men zich ook in de denkwereld van de klanten kunnen verdiepen. Als de gangbare gedachte is bij de consument dat prepaid zich onderscheidt van een abbo doordat je niet rood kan komen te staan, dan zou Simyo dat toch moeten overnemen. En niet alleen aan hun eigen financieel belang moeten denken.
Vrijdag prepaid ingegaan, 3 dagen later (vandaag) mailtje dat we onder de 2 euro tegoed stonden. Mooi, dacht ik nog. Kunnen we bijstorten. Hebben 35 euro erbij gedaan. Na 1 uur gecontroleerd op MijnSimyo. Was het tegoed nog maar 18 euro. He ?? Bleek het internet verkeer nog niet verrekend te zijn. Al die whatsappjes van gisteren mee geteld. Dus echt geen controle of er voldoende saldo is. Heel kwalijk. En natuurlijk staat Simyo in zijn recht als ik dit forum en de uitleg lees. Maar noem Prepaid dan Prepaid + blanco cheque voor Internet verkeer. Want dat is het.
Vraagje: wat als ik nu een maandbundel van 4 euro voor 100Mb afsluit. Wat gebeurt er dan bij een verbruik van meer dan 100 Mb ? Gaan we dan toch weer rood staan ? Is dit ook een blanco cheque waarbij alleen de eerste 100Mb zijn afgekocht ? Wat ik wil en verwacht ? Beltegoed totdat prepaidtegoed op is en Internet totdat ik 100MB per maand heb verbruikt. Alles dus 100% voorspelbaar !!

Voorlopig hebben we Mobiel uitgezet op MijnSimyo en ook op de smartphone limieten ingesteld. Eerst maar eens antwoord op mijn vraag afwachten.


Hoi Habe,

Allereerst welkom op het forum.

Helaas is het zo dat wij gegevens met vertraging binnen krijgen. Wanneer er op op een gegeven moment in een korte periode van tijd veel internetverbruik plaatsvindt, kan het inderdaad gebeuren dat er opeens een fiks bedrag van het beltegoed af gaat en daardoor zelfs helaas negatief tegoed kan ontstaan.

Dit is niet anders wanneer er een internetbundel wordt aangeschaft, ook hierbij geldt dat het verbruik met een vertraging binnenkomt.
Daarom kan ik je niets anders aanraden dan hier rekening mee te houden en kunnen we in deze zin helaas niet voldoen aan je verwachtingen...

@Martijn® bedankt voor de tips en het meedenken 🙂

Altijd teruggekeerd naar Simyo voor prepaid kaart maar nu ben ik ook de pineut met ongewenst datagebruik via VoLte. Dat systeem werkt niet goed Simyo en dat lees ik hier ook terug met andere klanten die gedupeerd zijn. Mijn telefoon heeft een dual simkaart en dat is funest en ga je geheid de mist mee in. Gelukkig kreeg ik nog een waarschuwing omdat ik een limiet had ingesteld. Heb inmiddels de simkaart geblokkeerd. KPN heeft veel storingen de laatste tijd en vraag me af of het hier iets mee te maken heeft. 

Reputatie 7

@Fransizo2.2 ,

 

Heb jij dan ook een negatief saldo ondanks je ingestelde limiet? 

Neen nog een positief saldo maar heb wel de sim geblokkeerd. Ik heb een dual sim, een met data abonnement met 4G+  bij Simpel en prepaid simyo met VoLTE. Om een of andere reden is hier gebruik van gemaakt. Vreemd ik zag ipv van Simyo een SIP logo in het toestel. Wellicht de reden dat geüpdatet is via dit kanaal. Tot nu toe is niet bekend wat de oorzaak is. Vandaag de APN eens nalopen in m'n Sony en via het platform. 

De APN nagelopen en geconstateerd dat 2 dingen niet juist waren ingesteld. Het wachtwoord was niet ingevuld op "gprs" en het verificatietype stond niet op "geen". Mijn advies is gebruik VoLTE absoluut niet want het kan je bij prepaid ongemerkt data slurpen middels o.a. app's updates. Tenzij je een bundel hebt en datalimiet instelt. Meest veilige is toch een abonnement nemen of VoLTE niet inschakelen met prepaid. 

Reputatie 6
Badge +4

Hoi Fransizo2.2,

Fijn dat je dit al hebt kunnen achterhalen! :blush:

Kan ik je verder dan nog ergens mee helpen? 

Groetjes,
Bas

Reageer