.

Beantwoord

negatief beltegoed, wat kan ik nu het beste doen?

  • 12 August 2014
  • 4 reacties
  • 604 Bekeken

Ik zie net dat ik  een negatief beltegoed heb . Hoe kan het dan dat ik nog kan bellen? krijg ik nu een extra rekening of kan ik gewoon mijn beltegoed aanvullen?
mvg Pasc al
icon

Beste antwoord door Tiury 13 August 2014, 16:36

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Ja, dit is een mogelijkheid die Simyo heeft ingebouwd. Zie hier. De meningen zijn hierover verdeeld en Simyo is hierover zelfs op de vingers getikt door waakhond ACM, maar Simyo heeft aangegeven haar voorwaarden niet te wijzigen......:(.

Ik persoonlijk, ik zal even een duit in het zakje doen, vind dit niet juist, omdat je als prepaid gebruiker juist hiervoor bewust kan hebben gekozen om zo de belkosten binnen de perken te houden.

Hoe de (ver)rekening plaatsvind, weet ik niet. Ik vermoed dat je uiteindelijk wel zult worden afgesloten als je negatieve tegoed te lang blijft staan en zal worden verrekend met het nieuwe tegoed na opwaarderen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi pascal70,

Zodra je een negatief saldo hebt, kun je dit weer aanvullen via Mijn Simyo 🙂 Zodra je dit hebt gedaan, zetten we je aansluiting ook weer op actief, want deze is nu als het goed is wel afgesloten in jouw geval. Je kunt met een negatief saldo wel altijd gesprekken blijven ontvangen, maar niet meer een uitgaand gesprek voeren.

Als dit bij jou nu niet het geval is, heb je geluk 😉

@RicoK: de voorwaarden zijn wel degelijk gewijzigd nadat ACM Simyo daarvoor op de vingers heeft getikt.
Wordt het niet eens tijd dat Simyo, net als alle andere prepaid aanbieders, een negatief saldo onmogelijk maken ? Simyo prepaid is echt de enige prepaid aanbieder waar bellers en internetter in financiele problemen kunnen raken! En dat in een tijd waarin veel mensen werkloos zijn, en veel minder te spenderen hebben, en dus bewust kiezen voor prepaid! Stop dus die waanzin van een negatief saldo!!
Badge +6
Hoi Frank1964, welkom op het forum van Simyo!

Goed punt, we werken aan een structurele oplossing waardoor onze klanten niets meer gaan merken van negatief tegoed 🙂

Reageer