Net als anderen al geklaagd hebben werd ik geconfronteerd met iets van 75 euro negatief beltegoed. Dit terwijl er afspraken gemaakt waren tussen de Nederlandse autoriteiten en SIMYO dat dit nooit meer dan 5 euro zou worden. Ik heb dan ook geen probleem om 5 of zelfs 10 euro te betalen maar ik ga echt geen 75 euro betalen. Dus hoe gaan we dit oplossen ? Gaan we samen een potje vechten via mijn rechtsbijstandsverzekering verzekering of gaat U dit bedrag naar redelijke normen terug brengen? Ik ben zelf IT telecommunicatie deskundige en tot voor kort had ik voor Shell 20.000 cellulars onder mijn beheer. U kunt gewoon de kosten stoppen… ook bij roaming. Mijn kosten waren opgebouwd door roaming over een periode van 24 uur. Dan had U alle tijd om dit eerder te blokken.
Hmz, vechten via verzekering... Ik zou eerst eens de reactie afw88 van een medewerker, een medemens - een moderator. Met bijna 40° C in het verschiet lijkt me wat kalmte op zijn plaats.
Een vraag uit interesse.. Heb je dit al gelezen?
Vreemd ik kom terug op dezelfde pagina..
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/mijn-simkaart-is-afgesloten-wegens-hoogverbru-285 een stukje om een beeld te geven qua tijdfactor.
k denk niet de prepaid aan Hoogverbruik doet…
Klopt, ik geef aan een stukje qua tijdfactor.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat het niet leuk is dat er hoge kosten zijn gemaakt. Het klopt inderdaad dat wij systemen hebben die dit tegen horen te gaan. Echter is het zo dat verbruik altijd met een vertraging binnenkomt op het netwerk. In het buitenland kan dit nog langer duren dan in Nederland waardoor het verbruik niet op tijd is stopgezet.
Ik heb een kijkje genomen op jouw aansluiting en ik zie dat wij de buiten bundel kosten inmiddels hebben gecorrigeerd. Vechten via jouw rechtsbijstandsverzekering is dus niet nodig.
Thanks heren
Groetjes,
Seren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.