.

Beantwoord

Negatief beltegoed op mijn Lowcall aansluiting, hoe kan dit?

  • 20 November 2014
  • 2 reacties
  • 516 Bekeken

Badge
Ik keek op simyo en zag dat ik een negatief beltegoed had van -/- 199,- euro.  Nu heb ik net 100,- euro opgewaardeerd en staat er een negatief beltegoed van 299,- euro/ Hoe kan dit ?  
icon

Beste antwoord door Ruud 21 November 2014, 11:21

Bekijk originele reactie

2 reacties

Wat vreemd, Brigitta, normaal gesproken zou je verwachten dat er nu € -99.00 komt te staan! Maar ja, ben geen moderator.
Wacht op diens reactie.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Briggitta,

Welkom op het forum:)

Ik heb je bericht verplaatst naar het subforum 'prepaid'. Dan is het voor iedereen makkelijk terug te vinden.

Ik heb goed nieuws voor je. Ik heb je aansluiting bekeken, en jij hebt een vroegere Lowcall aansluiting. Dit is een andere vorm van een prepaid account.

Lowcall werkt met een limiet. Heb jij je limiet bijvoorbeeld op €10,- staan, dan kun je tot 10 Euro verbruiken. Vervolgens wordt dat wat je hebt verbruikt, van je rekening afgehaald. Bijvoorbeeld heb je in de maand november voor €7,- verbruik gehad, halen wij €7,- van je rekening.

Het woord 'saldo' in je Lowcall omgeving is het bedrag dat je hebt verbruikt. Als daar staat saldo = €3,40, dan wordt er die maand €3,40 van je rekening gehaald. Staat er een negatief bedrag, dan heb je dat bedrag dus tegoed. En dat negatieve bedrag heb jij door de jaren heen proberen aan te vullen.

Hierdoor heb je nu een tegoed van €299,-. Hier wordt dan iedere maand je verbruik van afgehaald. Met dit bedrag kun je dus nog wel even vooruit;)

We snappen dat dit wel een heel hoog tegoed is. Laat ons even weten welk bedrag je eventueel terug gestort wil hebben, dan zullen we dat in dit geval eenmalig doen.

Is het zo een beetje duidelijk?

Reageer