Skip to main content
Beste simyo medewerker,

Ik heb een nieuwe simkaart van simyo gekocht om de kosten aanzienlijk naar beneden te halen. Nu heb ik deze 1 keer gebruikt (daarna heb ik deze zelfs uitgezet) en staat mijn gebruik ineens op -87.10. Ik denk dat de telefoon de wifi niet gepakt heeft terwijl ik gewoon thuis was. Ik heb het gebruik van internet uitgezet maar kunnen jullie iets doen aan het negatieve gebruik, dit was namelijk absoluut niet de bedoeling!



Groetjes,

Eva
Hoi E.Timmermans,



Dat lijkt me inderdaad schrikken dan! Bij Simyo staat de optie om internet te gebruiken standaard aan op elke aansluiting. We waarschuwen daar wel meerdere malen voor, dat de kosten zonder bundel hoog kunnen oplopen. In combinatie met het feit dat je bij Simyo het laatste gesprek, de laatste sessie af mag maken, kan dat voor de situatie zorgen waar jij nu mee te maken hebt.

Gelukkig heb je de internetoptie nu uitgeschakeld. Ik raad je aan om die alleen in te schakelen als je ook een internetbundel aanschaft.

Omdat we het niet leuk vinden als je hierdoor zo verrast wordt, zetten we je beltegoed eenmalig terug op €0.

We hopen dat dat de schrik wat verzacht.



Groetjes,

Charlene
Hoi Charlene,



dat verzacht zeker en dit gaat me nooit meer gebeuren, heel erg bedankt!!



groetjes,



Eva
Hoi E.timmermans,



Fijn dat we het zo voor je hebben kunnen 'oplossen', graag gedaan namens Charlene! 🙂

Reageer