.

Beantwoord

Negatief beltegoed is geen service. Hoe lossen jullie dit op?


De mogelijkheid om een negatief beltegoed te hebben, ervaar ik niet als 'service'. Vandaag is mijn zoon jarig en hij krijgt een nieuwe telefoon. Alle app's worden opnieuw ingesteld... alles loopt vlotjes. Tot we ontdekken dat de simkaart om administratieve redenen is geblokkeerd. Ik kijk op 'mijn verbruik' ... hebben we in een ochtend meer dan 50 euro aan internetkosten opgemaakt. De nieuwe telefoon stond natuurlijk op dataverbinding aan. Gewoon niet aan gedacht, want wij maken nooit gebruik van mobiele data, alleen WIFI. Het plezier van de nieuwe telefoon behoorlijk verpest en de telefoon twee keer zo duur. Ik zou het pas echt service vinden als we hiervoor een maximum zouden kunnen instellen.
icon

Beste antwoord door Tiury 7 April 2015, 15:34

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Cora Kreft,

Wat vervelend dat hij met zijn nieuwe telefoon gelijk zoiets meemaakt. Het is natuurlijk even schrikken als je zoveel kosten in de min ziet staan. Wij bij Simyo begrijpen heel goed dat dit niet past bij een Prepaid aansluiting en trekken we dit altijd meteen recht. Dit neemt niet weg dat het gebruik echt is gemaakt en het daarom zeer verstandig is om de internetoptie uit te zetten. Mijn collega van het e-mail team heeft je hetzelfde advies gegeven en die heb je gelukkig ook opgevolgd. :)

Wij komen je graag tegemoet in de kosten. Ik vraag meteen een terugbetaling aan voor €43,41. Dit was het bedrag dat hij ineens negatief stond. Je hebt dit binnen 2 weken terug op het rekening waar het mee is overgemaakt.

Ben je tevreden met de oplossing? :)

Groetjes, Tiury
Bedankt voor deze oplossing. Een pak van mijn hart. 😃. Heel blij. Misschien toch de service aanbieden om een maximum negatief tegoed in te stellen?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Cora,

Graag gedaan 🙂! Het hoort helemaal niet mogelijk te zijn dat je negatief beltegoed hebt. Dus ik verwacht niet dat je dit ooit nog zal tegenkomen 😉.

Groetjes, Tiury
Zeg Simyo, dat beloofde geld heb ik nog niet op mijn rekening. Het is inmiddels 22 dagen geleden, de 14 dagen zijn verstreken. Willen jullie controleren of de terugbetaling wel is aangevraagd. Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Cora Kreft,

Ik heb hier op de dag zelf nog een terugbetaling voor aangevraagd, echter is deze helaas begin van de week pas verwerkt door onze financiële afdeling. Het is niet netjes om een tijdsbestek te noemen en dit dan vervolgens niet na kunnen komen. Hiervoor mijn excuses 🙂. Je kunt deze betaling dus binnen enkele werkdagen op je rekening verwachten. Laat je me weten als je het hebt ontvangen?

Groetjes, Tiury
Helaas Tiury, nog steeds de terugbetaling niet ontvangen. Wil je kijken wat er aan de hand is?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Cora Kreft,

Het bedrag is volgens mijn gegevens terugbetaald. We gaan uitzoeken waar het bedrag naartoe is gegaan. Mocht dit niet zo zijn of naar een onjuist rekeningnummer, doen we dit nogmaals naar het rekeningnummer waar de €50,- van af is geschreven. Wederom sorry voor het ongemak 😞.

Groetjes, Tiury
Ik heb, voor de zekerheid, nog een keer gekeken. Er is geen geld op de rekening gestort, waar de betaling van is gedaan. Als je meer informatie wilt, laat maar weten.
::D. Goed nieuws!! Vandaag op de rekening het geld ontvangen. Bedankt.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Cora Kreft,

Dat is inderdaad goed nieuws:$ Graag gedaan, namens Tiury;)

Reageer