.

Vraag

Negatief beltegoed

  • 25 August 2012
  • 1 reactie
  • 462 Bekeken

Ik schaf voor mijn kinderen een prepaidkaart aan bij Simyo.Ā 
Nu een dag later ik zie ik, dat de ene -45 euro staat en de ander -39 euro.
Ik heb hier ondertussen al meerdere topics over gelezen hier op het forum en de vertragingen bla, bla, bla.
Ik schaf niet voor niets een prepaidkaart aan, om het risico te vermijden dat mijn kinderen dingen gaan doen die mij veel geld kosten.
De kinderen kan je het niet eens kwalijk nemen, die snappen dat soort dingen immers niet.
Ben nu dus een dag verder en theoretisch 80 euro lichter. Ik zeg niet voor niets theoretisch, ik weiger dit te betalen.
Want al zouden jullie niets aan de vertraging doen, waar ik overigens niet veel van geloof. Waar jullie van Simyo WEL iets aan kunnen doen is standaard op de persoonlijke pagina "internet op mobiel uitzetten", wat nu standaard aan staat!! Bellen in het buitenland staat immers ook standaard uit!
Prepaid kaartjes worden veelal aangeschaft voor kinderen met maar 1 reden!
Ik heb 2 abonnementen bij Simyo lopen en zoals al eerder gezegd 2 prepaidkaarten, ik zeg alles op als we hier niet kunnen uitkomen. Ik vind het ronduit schandalig.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum marc1971,

Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende situatie betreft. Zoals jezelf al hebt kunnen terug vinden is het mogelijk om een negatief saldo te creƫren. Dit heeft te maken met het feit dat je je laatste gesprek altijd kunt afmaken en dat je verbruik met een vertraging kan worden verwerkt.

In de communicatie per mail laat Simyo overigens aan alle prepaid klanten weten dat de optie 'internet op je mobiel/mms' aan staat. Wellicht dat we dit nog duidelijker moeten communiceren, want blijkbaar was dit wellicht voor jou niet duidelijk gecommuniceerd. Ik zal dit in ieder geval doorgeven aan de betreffende afdeling.

Groetjes,

Alex

Reageer