.

Beantwoord

Negatief beltegoed

  • 20 February 2014
  • 6 reacties
  • 760 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik heb net een nieuwe telefoon voor mijn verjaardag gekregen en gezocht naar goedkope prepaid, waarbij je niet na bijv. 6 maanden moet opwaarderen en ook kan kiezen voor evt. internetbundels.
Simyo leek goed en goedkoop.
Na 1-2 dagen bleek mijn beltegoed 22,50 al bijna op te zijn en kwam ik erachter dat mijn internet aanstond terwijl ik dacht dat ik wifi had.
Gisteren wilde ik opwaarderen en bleek ik -79,80 beltegoed te hebben.
Moet ik nu eerst voor meer dan 80 euro opwaarderen voordat ik weer kan bellen?
icon

Beste antwoord door Dries 21 February 2014, 12:17

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Ja, helaas wel :(.
Reputatie 2
Badge +6
Ik heb net een nieuwe telefoon voor mijn verjaardag gekregen en gezocht naar goedkope prepaid, waarbij je niet na bijv. 6 maanden moet opwaarderen en ook kan kiezen voor evt. internetbundels.
Simyo leek goed en goedkoop.
Na 1-2 dagen bleek mijn beltegoed 22,50 al bijna op te zijn en kwam ik erachter dat mijn internet aanstond terwijl ik dacht dat ik wifi had.
Gisteren wilde ik opwaarderen en bleek ik -79,80 beltegoed te hebben.
Moet ik nu eerst voor meer dan 80 euro opwaarderen voordat ik weer kan bellen?


Hoi Maxz,

Welkom op het forum!

Als je een prepaid aanschaft bij Simyo staat de optie voor internet altijd aan. Dit communiceren wij ook meerdere malen. Ik heb je verbruik even nagekeken en ik zie dat je nu voor € 79,50 een negatief tegoed hebt 😞 Ik zie dat je de optie voor internet hebt uitgezet, maar daarna weer aan. Ik raad je aan om in te loggen op Mijn Simyo en om de optie weer uit te zetten. Op deze manier kun je geen gebruik maken van het 3G netwerk, maar kun je wel met wifi op internet :)

Het is erg vervelend dat je een negatief tegoed hebt. De verbruiksgegevens worden bij Simyo met een vertraging verwerkt. Door bijvoorbeeld extreem dataverbruik kan het dus voorkomen dat je in de min komt te staan. Om deze reden zullen wij eenmalig een coulance geven en het negatieve tegoed terugzetten naar € 0,00. Als je straks inlogt op Mijn Simyo zul je zien dat het beltegoed op € 0,00 staat. Als je daarna weer opwaardeert kun je weer bellen. Let er dus wel op dat dit in de toekomst niet meer gebeurt :)

Ik hoop dat we de verwarring een beetje hebben weggenomen. Zou je willen laten weten als je weer hebt opgewaardeerd?
Badge +1
ik heb dezelfde klachten!
Badge +8
ik heb dezelfde klachten!

Hoi mosher,

Ik heb je reactie ook in twee andere topics gevonden. Ik beantwoord je vraag hier voor je.
Kun je in het vervolg je reactie op 1 plaats houden? Dan kunnen we je sneller beantwoorden, en blijft het forum overzichtelijk. 🙂

Groetjes, Charlene
[quote]Ik heb net een nieuwe telefoon voor mijn verjaardag gekregen en gezocht naar goedkope prepaid, waarbij je niet na bijv. 6 maanden moet opwaarderen en ook kan kiezen voor evt. internetbundels.
Simyo leek goed en goedkoop.
Na 1-2 dagen bleek mijn beltegoed 22,50 al bijna op te zijn en kwam ik erachter dat mijn internet aanstond terwijl ik dacht dat ik wifi had.
Gisteren wilde ik opwaarderen en bleek ik -79,80 beltegoed te hebben.
Moet ik nu eerst voor meer dan 80 euro opwaarderen voordat ik weer kan bellen?


Hoi Maxz,

Welkom op het forum!

Als je een prepaid aanschaft bij Simyo staat de optie voor internet altijd aan. Dit communiceren wij ook meerdere malen. Ik heb je verbruik even nagekeken en ik zie dat je nu voor € 79,50 een negatief tegoed hebt 😞 Ik zie dat je de optie voor internet hebt uitgezet, maar daarna weer aan. Ik raad je aan om in te loggen op Mijn Simyo en om de optie weer uit te zetten. Op deze manier kun je geen gebruik maken van het 3G netwerk, maar kun je wel met wifi op internet :)

Het is niet de bedoeling dat er een negatief tegoed ontstaat. Om deze reden zullen wij eenmalig een coulance geven en het negatieve tegoed terugzetten naar € 0,00. Als je straks inlogt op Mijn Simyo zul je zien dat het beltegoed op € 0,00 staat. Als je daarna weer opwaardeert kun je weer bellen. Let er dus wel op dat dit in de toekomst niet meer gebeurt :)

Ik hoop dat we de verwarring een beetje hebben weggenomen. Zou je willen laten weten als je weer hebt opgewaardeerd?

Bedankt voor het tegoed weer op 0 zetten.
Ik heb internet uitgezet en opgewaardeerd.
Badge +8
Hoi Maxz,

Blij om te horen dat je weer gebruik kan maken van je aansluiting. Let wel op dat je tegoed in de toekomst nog steeds onder €0 kan komen. Het is dus van belang om het waarschuwingsberichtje bij €2 goed in de gaten te houden.

Groetjes,
Charlene

Reageer