Beste,
Ik zag net dat mijn prepaid beltegoed min -1.50 is. Ik heb 10 opgewaardeerd, dan wordt het 8.50
Ik vind dat deze geen goede behandeling. Als mijn beltegoed op is, dan moet het op zijn. Niet min.
Ik heb Simyo niet gevraagd voor mij geld opschiten. Als dat tijdens gesprek is, moet het gesprek afgebroken worden. Niet min bedrag laten besteden.
Straks doen jullie bv. min 100 Wie kan dat weten?
Graag deze regeling rechtwaardiger maken. Ik wil zelf vrijheid hebben over wanner hoeveel wil ik besteden. Daarom heb ik prepaid.
Met vriendelijke groet,
Turgay
Bladzijde 1 / 1
Het is bij Simyo altijd mogelijk dat je in de min raakt, doordat je laatste gesprek of internet sessie niet wordt afgekapt wanneer je het nulpunt hebt bereikt. Dit is al vele malen hier in dit forum aan de orde gekomen, maar het ziet er niet naar uit dat dit principe door Simyo zal worden losgelaten. Er zijn diverse andere prepaid aanbieders waar op = op wel geldt.
Bij het afronden van het laatste gesprek wil ik nog even een kanttekening plaatsten.
Je kunt je gesprek idd afronden en in de min komen. Maar als je direct daarna weer een gesprek of een internet sessie start kun je deze ook weer voeren. En dit heeft volgens mij te maken met de vertraagde verwerking van je bel/internet verbruik.
Als dit niet klopt hoor ik het graag van een simyo medewerker.
Je kunt je gesprek idd afronden en in de min komen. Maar als je direct daarna weer een gesprek of een internet sessie start kun je deze ook weer voeren. En dit heeft volgens mij te maken met de vertraagde verwerking van je bel/internet verbruik.
Als dit niet klopt hoor ik het graag van een simyo medewerker.
Ik zag net dat mijn prepaid beltegoed min -1.50 is. Ik heb 10 opgewaardeerd, dan wordt het 8.50
Ik vind dat deze geen goede behandeling. Als mijn beltegoed op is, dan moet het op zijn. Niet min.
Ik heb Simyo niet gevraagd voor mij geld opschiten. Als dat tijdens gesprek is, moet het gesprek afgebroken worden. Niet min bedrag laten besteden.
Straks doen jullie bv. min 100 Wie kan dat weten?
Graag deze regeling rechtwaardiger maken. Ik wil zelf vrijheid hebben over wanner hoeveel wil ik besteden. Daarom heb ik prepaid.
Met vriendelijke groet,
Turgay
Hoi Turgay,
Welkom op het forum!
Het is bij Simyo mogelijk een negatief beltegoed te hebben omdat:
Je altijd je laatste gesprek kunt afronden
Belgegevens met vertraging worden verwerkt.
Zodra je opwaardeert, wordt je aansluiting gedeblokkeerd en kan je weer bellen en smsen met je simkaart.
Let op: Belgegevens uit het buitenland worden altijd met vertraging verwerkt als gevolg hiervan kan er een negatief beltegoed ontstaan.
@ Scotsman & Martijn bedankt voor het meedenken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.