Skip to main content
Helaas ga ik Simyo verlaten. Niet uit ontevredenheid over Simyo, maar omdat de dekking van het KPN netwerk bij mij in de buurt een ramp is - bekend probleem voor alle buren die bij KPN, Hi, Telfort (of Simyo) zitten.

Echter, ik heb een negatief saldo opgebouwd in de laatste dagen voordat mijn nummer geporteerd wordt naar de andere provider. Dat was niet de bedoeling en ik heb er ook niet om gevraagd, maar daar zijn al andere topics over gevuld.

De vraag: hoe gaan we dat verrekenen? Ik was niet van plan €10 bij te kopen als het saldo maar -/- €3 is.
Hoi JeV, welkom op het forum van Simyo, maar wat jammer dat je ons gaat verlaten :(



Maar begrijpelijk natuurlijk als het KPN netwerk niet optimaal is, het is natuurlijk wel de bedoeling dat je gebruik kan maken van je aansluiting 🙂



Ik heb zojuist eenmalig het negatieve tegoed dat is ontstaan door mobiel internet voor je teruggezet naar €0.



Succes bij je nieuwe provider, ik zie dat je 5-8 over wordt gezet en ik hoop dat we je alsnog in de toekomst mogen verwelkomen, wanneer het KPN netwerk misschien wat beter is 🙂
Dankje Kim, erg sympathiek.

Het prepay saldo wat onbedoeld negatief kan zijn wil de gemoederen nog wel eens bezig houden las ik in andere topics.

Dan is het goed om te merken dat Simyo er ook flexibel mee om kan gaan 🙂
Hoi JeV,



Graag gedaan hoor! 🙂
Ik zit helaas ook in een slechte kpn dekking, als ik het zo noemen mag.



Daardoor ben ik ook genoodzaakt om simyo te verlaten.

Ik sta nu € 0,07 in de min en eigenlijk was ik ook niet van plan om hiervoor 10 euro op te waarderen.



Ik zou het heel erg op prijs stellen als jullie ook mijn saldo tot de nul euro kunnen verwerken.\

Ik hoop dat jullie me hiermee verder kunnen helpen!



Groeten, Thomas
Hoi thoom01,



Begrijpelijk dat je geen €10 wilt opwaarderen als je €0,07 negatief staat. Ik vind het heel jammer dat je niet van de goede dekking kunt genieten. Helaas zijn er zelf plekken in het KPN netwerk waar je buiten de boot valt :(

Je beltegoed is nu weer €0. Hopelijk kunnen we je in de toekomst weer eens begroeten.

Reageer