groet,
patrick
In geval van een prepaid naamswijziging hebben we een scan nodig van jullie ID bewijzen; paspoort, ID kaart of rijbewijs.
Dit kun je mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] en dan ter attentie van Ernst en me vervolgens laat weten dat je het gemaild hebt, gaan we het aanpassen 🙂
Je hebt de e-mail niet gestuurd via het adres dat bij ons bekend is. Kun je mij het e-mailadres via een privébericht sturen? Dan zorg ik dat hij meteen verwerkt wordt 🙂
Ik hoor het graag van je!
Voor jou geldt eigenlijk precies hetzelfde. Als jij een kopie ID van beide naar [email]Klantenservice@simyo.nl[/email] kunt sturen en vervolgens het ticketnummer aan mij door wilt geven (het liefst via een privébericht), zorg ik ervoor dat de gegevens zo snel mogelijk worden aangepast. Hou je me op de hoogte?
Een ticketnummer krijg je automatisch als je een mail hebt gestuurd naar [email]Klantenservice@simyo.nl[/email], maar hier was je zelf al achter gekomen aan je privébericht te zien 😉
De financiële afdeling had het gelukkig wat rustiger dan normaal en hebben je gegevens inmiddels aangepast. Als je inlogt op Mijn Simyo, zie je nu in het welkoms bericht je eigen voornaam staan :D
Heb je al gekeken?
Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden hè!
Hallo, ik weet niet of mijn bericht op dit toch wel oude en enigszins inactieve forum nog gelezen wordt. Maar ik heb vrijwel hetzelfde verzoek als Bijles student: ik heb mijn prepaid-nummer van mijn moeder overgenomen en heb bijna alles kunnen veranderen, behalve de naam. Ik vroeg mij af of jullie dit voor mij zouden kunnen veranderen.
Met vriendelijke groet,
Floris
Jouw reactie zal door een Moderator (= Simyo medewerker) worden opgepakt.
Hoi FlorisB,
Welkom op het Simyo forum, leuk dat je een kijkje neemt!
Geen probleem! Kun je ons een mail sturen met een kopie van beide ID's? Je kunt ons bereiken op webcare@simyo.nl, dan pak ik het verder voor je op .
Groetjes,
Daisy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.