.

Beantwoord

Na opwaardering nog steeds om administratieve reden geblokkeerd


Badge
Ik heb enkele uren geleden mijn beltegoed opgewaardeerd, maar nog steeds blijft mijn telefoon om administratieve redenen geblokkeerd.
Zouden jullie hier even naar kunnen kijken?

Gr. Emiel
icon

Beste antwoord door Manisha 19 May 2012, 15:14

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Emiel,

Welkom op het Simyo forum!
Volgens ons systeem is er geen blokkade op je simkaart.
Zojuist hebben we je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij verzoeken je het toestel eenmaal uit te zetten en deze na een half uur opnieuw aan te zetten. Graag vernemen we of het probleem hierna is verholpen.

Groetjes,

Manisha
Badge
Het probleem blijft zich na het uitschakelen van mijn telefoon voor een half uur nog steeds voordoen.

Gr. Emiel
Badge
Nog een keer half uur later werkt het wel!
Thanks
Reputatie 2
Badge +4
Beste Emiel,

Wij zijn blij om te vernemen dat het probleem is verholpen en wensen je nog veel plezier met je Simyo aansluiting. Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dit graag.

Groetjes,

Manisha
Ik heb laatst een lang telefoongesprek gehad, waardoor mijn beltegoed negatief werd. Dus ik 1244 bellen om op te waarderen, was dit niet mogelijk omdat nummer om administratieve reden was geblokkeerd!
1244 moet mijns inziens altijd te bereiken zijn, anders heb je niets aan het opwaarderen via de telefoon!
Reputatie 2
Badge +4
Beste RichardC,

Op het moment dat je beltegoed ontoereikend is wordt je simkaart geblokkeerd voor uitgaand verbruik. Je kunt hierna niet meer bellen/sms-en of internetten met de aansluiting totdat het beltegoed is opgewaardeerd. Dit kun je doen via de persoonlijke pagina. Het is helaas niet mogelijk om gebruik te maken van mobiel opwaarderen als de simkaart is geblokkeerd.

Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Manisha
Badge
Ik heb enkele uren geleden mijn beltegoed opgewaardeerd, maar nog steeds blijft mijn telefoon om administratieve redenen geblokkeerd.
Zouden jullie hier even naar kunnen kijken?

Gr. Emiel
heb precies hetzelfde probleem!! teoretisch staat het erop maar kan nog niet bellen!! SOS!!!
heb precies hetzelfde probleem!! teoretisch staat het erop maar kan nog niet bellen!! SOS!!!

Ik heb ook hetzelfde probleem net nu ik een vriend die voor 3 jaar naar Australie gaat moet bellen Simyo kunnen jullie dit snel oplossen AUB ik heb al 2 betalingen gedaan
Beste Simyo ik kan nu al een dag niet meer bellen na 2 x te hebben opgewaardeerd 24 uur geleden, zo te horen komt dit probleem vaker voor en de klachten hepdesk zal binnen 2 dagen een reactie geven dit is natuurlijk veel te lang hiervoor moet toch een snellere oplossing zijn, want het is voor mij nu ook onmogenlijk om de helpdesk te bellen.
Ik krijg ook berichten dat ik mijn voicemail moet afluisteren maar dat is onmogenlijk. Ik verwacht zo snel mogenlijk een reactie en een oplossing anders kan ik niet meer verder op simyo bouwen en ben ik genoodzaakt een andere provider te nemen.
Badge
En voor mij geldt hetzelfde probleem! Heel vervelend dat ik nu niemand kan bellen of smsen.. hopelijk kan dit snel worden opgelost!!
Hiervoor moet echt een snellere oplossing geboden worden en niet via facebook of twitter, via de telefonische klantenservice zou het allang opgelost zijn die zou ik ook graag willen bellen alleen is dat nou juist het probleem. Hiervoor moet gewoon een directe link in jullie site komen waarbij het probleem binnen maximaal 2 uur opgelost kan worden en niet nu na 24 uur is er nog niks met mijn probleem gedaan, Dit is een logisch gevolg als de klant via zijn mobiel voor alle uitgaande data geblokeerd is hij/zij alleen via jullie site een klachten formulier kan invullen waar binnen 3 dagen op gereageerd wordt. een snellere mogenlijkheid is er niet, dit is onaanvaardbaar lang. Groet Jan
Ik kan nu weer bellen 28 uur niet kunnen bellen vandaag ben ik meer dan 20x onbereikbaar geweest het is nog niet helemaal zo als het zou moeten zijn, nog geen reactie van de helpdesk gehad dus in mijn ogen puur toeval dat mijn sim kaart weer werkt. Maargoed verder niet vaak problemen ondervonden met simyo dus hopen dat dit een uitzondering op de regel is. Verder  hoop ik wel dat er een 'Ik kan niet bellen maar heb wel betaald knop '  komt met een directe uplink naar een service medewerker , zodat dit soort problemen in de toekomst uit de wereld geholpen zijn, Groet jan
Reputatie 5
Badge +10
heb precies hetzelfde probleem!! teoretisch staat het erop maar kan nog niet bellen!! SOS!!!

We hebben je vraag in een ander topic ook behandeld zag ik. Aan je verbruik te zien zou alles weer moeten werken. Klopt dit?

En voor mij geldt hetzelfde probleem! Heel vervelend dat ik nu niemand kan bellen of smsen.. hopelijk kan dit snel worden opgelost!!

Ik kan nu weer bellen 28 uur niet kunnen bellen vandaag ben ik meer dan 20x onbereikbaar geweest het is nog niet helemaal zo als het zou moeten zijn, nog geen reactie van de helpdesk gehad dus in mijn ogen puur toeval dat mijn sim kaart weer werkt. Maargoed verder niet vaak problemen ondervonden met simyo dus hopen dat dit een uitzondering op de regel is. Verder  hoop ik wel dat er een 'Ik kan niet bellen maar heb wel betaald knop '  komt met een directe uplink naar een service medewerker , zodat dit soort problemen in de toekomst uit de wereld geholpen zijn, Groet jan

We hebben vorige week helaas te maken gehad met een vertraging in ons systeem. Hierdoor hebben o.a. opwaarderingen vertraging opgelopen. Wanneer dit voorkomt kunnen we vanuit onze systemen het proces niet versnellen, maar wel oplossen. We hopen uiteraard dat zoiets in de toekomst niet nogmaals voor komt. De problemen in ons systeem zouden nu volledig opgelost moeten zijn. Kunnen jullie inderdaad weer naar behoren gebruik maken van jullie aansluiting?

Groetjes,

Alex

Reageer