.

Beantwoord

Na nummerbehoud geen netwerk in het buitenland, wat nu?

  • 11 February 2015
  • 3 reacties
  • 267 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hallo Simyo en alle andere lezers,

Ik heb nummerbehoud aangevraagd voor mijn prepaid simkaart van simyo.
Daarbij wordt mijn simonly abonnement (ook van simyo) opgezegd.
Nu kan ik na de overzetting niet bellen of smsen met mijn nieuwe simkaart.

Ik ben sinds 2 dagen verhuisd naar Brussel, en ik wil graag hier mijn simkaart z.s.m. gebruiken aangezien ik nu onbereikbaar ben.
Kan iemand me hierbij helpen?

Ik hoor heel graag!

Shan shan
icon

Beste antwoord door Ernst 12 February 2015, 12:30

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Kan het zijn dat de "bellen naar en in het buitenland" optie niet aan staat in Mijn Simyo?
Op "mijn simyo" heb ik het aangezet bij mijn simonly voordat mijn nummer is omgezet naar mijn prepaid.

Maar op "mijn simyo" is mijn verbruik van mijn vorige simonly abonnement zichtbaar. En niet van mijn prepaid. Dat is wel een beetje raar. In de mail voor nummerbehoud wat ik heb gekregen staat namelijk dat ik gewoon met mijn oude wachtwoord kan inloggen voor mijn account.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi shan,

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even in het subforum Prepaid.

Jij bent onlangs overgestapt van Sim Only naar Prepaid. Daarom heb je nu tijdelijk 2 Mijn Simyo's; één van je oude Sim Only en één van je Prepaid.
Toen je je Prepaid bestelde kreeg je een tijdelijk telefoonnummer en een wachtwoord voor Mijn Simyo. Dát wachtwoord moet je gebruiken als je wilt inloggen op Mijn Simyo.
Dan log je namelijk in op je Prepaid Mijn Simyo omgeving en dan zul je ook zien dat je 'Bellen in en naar het buitenland' nog aan dient te zetten.
Met het 'oude wachtwoord' wat in je mail genoemd wordt bedoelen we het wachtwoord van je tijdelijke telefoonnummer.

Laat je even weten of dit zo duidelijk is voor je?


Scotsman, dank je voor de hulp!

Reageer