.

Beantwoord

Hoe moet ik bij een tweede aansluiting opwaarderen?

  • 27 July 2016
  • 4 reacties
  • 159 Bekeken

Ik heb een tweede simkaart met nieuw 06 nummer gekocht voor een van mijn kinderen. En daar is nu het beltegoed van op. Maar waar kan ik dan het tweede 06 nummer ophogen? Als ik inlog of in de mijnsymio app kijk zie ik enkel alleen het eerste 06 nummer wat ik had gekocht en die kan ik opwaarderen...maar hoe dan het tweede 06 nummer??? Ik heb de tweede simkaart besteld toen ik was ingelogd met de eerste gegevens ik heb geen tweede account aangemaakt...weet iemand dit?
icon

Beste antwoord door Jihane 28 July 2016, 14:53

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Daar moet je apart voor inloggen, Als het goed is heb je een mail gehad met de login gegevens.

Simyo heeft er voor gekozen om alle nummers afzonderlijk te beheren. Prima voor stellen die zelf allebei hun zaken regelen.
Minder handig voor stellen waarbij een van de twee dit soort zaken regelt, of gezinnen met kinderen waarbij Pa of Ma dit doet.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Louisetimtim,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat je je vraagt hier stelt! 🙂 Je kunt je app linken aan meerdere aansluitingen. Dit doe je door op het plusje te klikken zodra je de app opstart. Je kunt dan inloggen met het nieuwe telefoonnummer en met het wachtwoord. De volgende keer dat je app opent, zie je twee accounts verschijnen.

Je kunt dit ook op de computer doen door in te loggen met het desbetreffende telefoonnummer en met het wachtwoord. De reden dat dit zo werkt, is omdat het gaat om aparte aansluitingen. Op deze manier gaat alles veilig en gecontroleerd!

Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

@ Wimj12: Ik vind het met de app eigenlijk heel gemakkelijk ook! Als je alle nodige aansluitingen eraan hebt gekoppeld is het slechts een kwestie van het juiste account aantikken :)

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +7
Dat van die App had ik me inderdaad niet gerealiseerd.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wimj12,

Dan leer je toch weer wat nieuws 🙂 De app is (mijns inziens) heel handig! Je kunt er allerlei accounts aan koppelen, en hij voelt ook heel intuïtief aan.

Groetjes,
Jihane

Reageer