.

Beantwoord

Moet ik voor de 2e keer het bankrekening accepteren bij het afsluiten van een nieuw abonnement?

  • 2 March 2016
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

Voor mijn schoonmoeder heb ik simyo geregeld, nu wil ik dat ook voor mijn schoonvader. Maar waarom nu opnieuw bankrekening accepteren?? Beetje lastig want ze behoren tot de kleine groep die nog niet internetbankierd...

Help!! is daarvoor een oplossing??
icon

Beste antwoord door Caspar 3 March 2016, 13:08

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hallo mverheul,

Wat leuk dat je voor je schoonouders Simyo aansluitingen regelt :D

Gaat dit om Prepaid of Sim Only's?

Zonder internetbankieren wordt het met een Sim Only een lastig verhaal. Een Sim Only afsluiten moet namelijk met iDEAL. Je kunt het wel afsluiten op jouw naam, maar dan gaan de automatische afschrijvingen van jouw rekening af. Heb je wel een Sim Only voor je schoonmoeder afgesloten? Zo ja, hoe heb je dit gedaan?

Een Prepaid kan wel met een ander rekeningnummer worden geregeld. Dan moet er wel telkens via dit rekeningnummer worden opgewaardeerd.

Groetjes, Caspar
Casper,

Het gaat om prepaid sim only.
Bij mijn schoonmoeder kreeg ze 1 cent van simyo en een code - nu is dat dus andersom...
Bij beide is dat natuurlijk het zelfde banknummer, al bekent bij simyo dus...

Doe maar een PB, dan vermeld ik even het banknummer :)

Groetjes
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mverheul,

Oei, dat is dan al even geleden.

De methode die jij hier noemt bestaat niet meer. Dit is hoe je vroeger een bankrekeningnummer kon wijzigen en was 1 van de bestelmogelijkheden. Helaas is er nu echt iDeal nodig om een bestelling te plaatsen. In dit geval zou je dit kunnen doen met bijvoorbeeld jouw bankrekeningnummer. Let er dan wel op dat opwaarderingen ook met dat rekeningnummer gedaan moeten worden.

Hoe lastig het ook is, ik kan geen andere manier regelen voor je 😞 Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela

Reageer