.

Beantwoord

Moet ik aansluitkosten betalen als ik overstap van Prepaid naar Sim-only?

  • 10 August 2014
  • 6 reacties
  • 418 Bekeken

Reputatie 4
Badge +7
Goodmorning.
Ik overweeg over te stappen van prepaid naar sim-only. De overstapkosten zijn € 14,99. Op de Simyo app staat dat je binnen 2 werkdagen gratis overgezet kan worden. Huu ..... een beetje verwarrend, wat is nou gratis en wat is niet gratis??  Misschien is m'n neushoorn een beetje verkouden dat ik het niet helemaal begrijp. Alvast de geleerden van dit forum hartelijk bedankt.
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 August 2014, 14:48

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hallo Renoster.

Nou dan zal ik je een zakdoekje aanreiken.  🆒

Het is idd een beetje verwarrend, maar het zit zo, wanneer je al klant bent bij simyo zijn er verder geen kosten voor je,
je krijgt zelfs je prepaidtegoed verrekend...

Je stapt niet over, je bestaande nummer blijft hetzelfde en bij simyo blijf je dus......
Kwam je van een andere provider dan zijn er wel overstapkosten.
http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-een-22389077

Groet,
Friesian
Reputatie 4
Badge +7
Hallo Renoster.

Nou dan zal ik je een zakdoekje aanreiken.  🆒

Het is idd een beetje verwarrend, maar het zit zo, wanneer je al klant bent bij simyo zijn er verder geen kosten voor je,
je krijgt zelfs je prepaidtegoed verrekend...

Je stapt niet over, je bestaande nummer blijft hetzelfde en bij simyo blijf je dus......
Kwam je van een andere provider dan zijn er wel overstapkosten.
http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-een-22389077

Groet,
Friesian


Dankjewel Friesian. Het is me nu duidelijk, overigens een zakdoekje is niet voldoende. Een kussensloop begint er wat meer op te lijken.

Gegroet Jan, en ook namens Renoster.
At your service...

http://www.tekstkado.nl/contents/media/t_jouw%20kant.gif
Voor jullie beiden geldt hetzelfde als voor alle andere S-jes clubleden. :D

Anytime anyplace anywhere.🆒
(met dank aan Nena & Kim Wilde)

Groet,
Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Renoster, leuk om je weer terug te zien op het forum 😉

Zo te lezen heb je al antwoord van Friesian gehad. Het kan zijn dat het wat verwarrend overkomt, ook tijdens het accepteren van je contract, maar Simyo brengt bij het overstappen van een prepaid naar een Sim-only geen aansluitkosten in rekening! Je hebt tenslotte al een aansluiting bij Simyo ;)

@Friesian, bedankt!
Reputatie 4
Badge +7
Goodmorning.
Ik overweeg over te stappen van prepaid naar sim-only. De overstapkosten zijn € 14,99. Op de Simyo app staat dat je binnen 2 werkdagen gratis overgezet kan worden. Huu ..... een beetje verwarrend, wat is nou gratis en wat is niet gratis??  Misschien is m'n neushoorn een beetje verkouden dat ik het niet helemaal begrijp. Alvast de geleerden van dit forum hartelijk bedankt.


Allemaal bedankt voor de goede uitleg. Ook wil ik Friesian hartelijk bedanken voor het kussen die ik van hem gekregen heb. Ik heb er inmiddels al dankbaar gebruik van gemaakt.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Renoster,

Ik hoop dat de kussensloop van Friesian ervoor heeft gezorgd dat je je wat beter voelt 🙂

Als er nog meer onduidelijkheden zijn, dan helpen we je graag verder!

Reageer