.

Beantwoord

Mobiel opwaarderen

  • 4 January 2012
  • 8 reacties
  • 1360 Bekeken

Badge +3
Toevallig wou ik effe dit melden! Ik had eergisteren via mobiel opwaarderen beltegoed erop doen maar ik hoorde dus dat er technische onderhoud is... En daarna hoorde ik geen technische onderhoud (wel moest ik langer wachten zolang ik de menu en de stem hoorde van die vrouw) en ik wou 10 euro erop doen maar daarna hoorde ik dat het niet lukte en toen hoorde ik weer technische onderhoud en een beetje later lukte het weer. maar uiteraard moest ik weer langer wachten om die stem te horen en weer op 10 euro gedaan. en toen lukte het weer niet! En dit had ik 5x gedaan en uiteindelijk krijg ik om 9:00 in de ochtend 5x een bericht dat ik 10 euro heb opgewaardeerd heb en ik heb toen uiteindelijk 50 euro beltegoed!!! En trouwens.....waarom is er telkens technisch onderhoud? Van die onderhoud merk ik er niks van wanneer ik 1244 bel.... En dit was ook hetzelfde gebeurd bij me moeder.....en ze wilt graag die 40 euro terug....lekker hoor 100 euro verdiend voor simyo.. En dat terwijl ik alleen maar 10 euro hoefde opwaarderen... En gelukkig had ik niet 5x 20 euro gedaan..
icon

Beste antwoord door Bibi 4 January 2012, 16:12

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

8 reacties

Badge +3
ohhwwwww zo dus!! is goed! bedankt! 🙂
Badge +2
Hi anoniem1,

ik verzoek je nog even geduld te hebben. Zoals ik eerder aangaf zal het beltegoed binnen twee weken worden teruggestort. Dit was zes dagen geleden.

Groetjes,

Ari
Badge +3
heey bibi!


me moeders beltegoed was opeens 11 euro maar tot mijn verbazing is het nog niet terug gestort? ;o?



edit@ en weet je dan ook ongeveer wanneer de voicemail bug op 'mijn simyo' is verholpen?


bij voorbaat dank!
Badge +3
Heey Arie! Ik zie dat bibi het aan jouw had verteld! Hartelijk bedankt voor het zeggen! Dus als ik het goed begrijp krijgt mijn moeder 40 euro terug? En zelf had ik trouwens aangegeven dat ik die geld( dus ik)niet hoefde terug gestort hoeft te worden!
Badge +2
Hi anoniem1,

het beltegoed zal binnen 2 weken worden teruggestort.

Groetjes, Arie
Badge +3
En als het gelukt is kun je mij het laten bibi? Bij vorbaat dank!
Badge +3
Privé bericht is onderweg inclusief bankrekeningnummer!


Edit@ wat wijzigen jullie in het netwerk aangezien ik er niks van merk? ;o
Badge +5
Hi anoniem1,
Wanneer er onderhoud plaats vindt dan is het niet handig om te blijven proberen aangezien de opdrachten in de wachtrij komen te staan.
Wij zullen het teveel opgewaardeerde bedrag van beide nummer terugstorten.
Zou je jou mobiele nummer ook per privebericht toe kunnen sturen?
Groet,
Bibi