Skip to main content
Is u iets bekend dat door europese regelgeving het mobiel opwaarderen via 1244 per eind januari 2014 gaat vervallen
Hoi Sanders96,



Dit is bekend. Bij ons zal ook de optie van het Mobiel Opwaarderen op termijn komen te vervallen helaas.
Kennelijk is 1244 nu al uitgeschakeld voor dat doel: ik heb tot 4 maal toe geprobeerd op te waarderen, moest zelfs het mobiele nummer intoetsen, kreeg toen te horen dat ik belde via het KPN net, werd verwezen naar internet en dat was het dan. Het mobiel opwaarderen is kennelijk nu al niet meer mogelijk.
Kennelijk is 1244 nu al uitgeschakeld voor dat doel: ik heb tot 4 maal toe geprobeerd op te waarderen, moest zelfs het mobiele nummer intoetsen, kreeg toen te horen dat ik belde via het KPN net, werd verwezen naar internet en dat was het dan. Het mobiel opwaarderen is kennelijk nu al niet meer mogelijk.



Hoi SAM100,



Ik ga dit voor je navragen bij de technische afdeling zodra ik antwoord hebt laat ik dit weten.
Mobiel opwaarderen per 1-4-2014 niet meer mogelijk, weer zo'n service die KPN de nek omdraaid. Het ging al niet goed bij KPN, nu gaan veel prepaid klanten naar een andere provider...... KPN ga zo door!!
Ik kan nog steeds niet terugvinden welk europese wetgevibg exact hier voor gezorgd heeft...
Mobiel opwaarderen per 1-4-2014 niet meer mogelijk, weer zo'n service die KPN de nek omdraaid. Het ging al niet goed bij KPN, nu gaan veel prepaid klanten naar een andere provider...... KPN ga zo door!!



Ik kan nog steeds niet terugvinden welk europese wetgevibg exact hier voor gezorgd heeft...



Hoi zvac1 & Joen,



Wij begrijpen dat dit voor veel klanten een vervelende verandering is. Simyo wordt hier helaas in 'gedwongen' om KPN te volgen. KPN trekt de spreekwoordelijke stekker uit deze dienst. Wij weten niet precies hoe de vork in de steel zit. Het enige wat wij kunnen vertellen is dat KPN deze dienst annuleert en dat wij daar niets aan kunnen veranderen 😞

Reageer