.

Beantwoord

mobiel internet op uit te staan en toch hoog bedrag afgeschreven

  • 28 August 2014
  • 1 reactie
  • 371 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik  heb al twee mails gestuurd, maar ik krijg geen reactie van jullie. Ik vind dat niet klantvriendelijk! Waarom reageren jullie niet?
Ik  heb zowel op mijn telefoon als op de instelling van de simkaart mobiel internetten op uit te staan. Toch is er voor E 45,- afgeschreven op mijn prepaidkaart, in een halfuur stond ik E35,-  negatief. Een dag later stond ik ineens E 5,- negatief. Graag uitzoeken wat er aan de hand is, want dit klopt echt niet! Overigens vind ik de service dat je bel- of internetsessie af kunt maken, ook al is je beltegoed op, GEEN service. Ik heb toch niet voor niets prepaid? Ik wil niet negatief kunnen staan, helemaal niet nu blijkt dat jullie admistratie niet op orde is.
icon

Beste antwoord door Tiury 29 August 2014, 09:49

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi svm, welkom op het Simyo forum 🙂 Ik heb je vraag verplaatst naar het "prepaid" subforum, zo kunnen andere forumleden het topic beter vinden.

Wat vreemd dat je geen reactie hebt gekregen van ons mailteam. De inbox is helemaal bij en we hebben alle e-mails binnen 3 werkdagen beantwoord, dus ik vrees dat je e-mail in dit geval niet ontvangen is 😞

Ik zie dat je heel erg veel verbruik hebt gemaakt van internet. Je had hier geen bundel voor, dus dit kost je €0,10 per 100Kb, oftewel €1,- per MB. In totaal heb je 68MB = €68,- verbruikt, op zo'n tempo, dat het netwerk niet op tijd een blokkade op je aansluiting heeft kunnen zetten. Dit is verbruikt vóór dat je de internetoptie hebt verwijdert. Hierdoor ben je dus in de min komen te staan. Omdat wij weten dat dit kan gebeuren, zet het systeem je tegoed in vorm van coulance op -€5,-. Gelukkig heb je nu je internetoptie uitgezet en is ons backoffice team zo vriendelijk geweest om je beltegoed weer aan te vullen naar het oude bedrag, ondanks dat je die 68MB daadwerkelijk hebt verbruikt.

Mocht je in de toekomst toch gebruik willen maken van Mobiel Internet, adviseer ik je om over te stappen naar een Sim-only of een prepaid internetbundel aan te schaffen 🙂

Is het zo duidelijk geworden hoe dit tot stand gekomen is?

Reageer