Ik heb een mail ontvangen, dat Simyo vergeten is om bestelde prepaid mobiel te incasseren.
Hiervoor heb ik een mail ontvangen dat Simyo dit alsnog gaat debiteren van mijn rekening.
Hier heb ik geen bezwaar tegen, daar ik het besteld heb.
Maar is het gebruikelijk dat Simyo direct mijn mobiel blokkeerd, zodat ik niet meer kan bellen en gebeld kan worden??
Ik ben onbereikbaar en ik vind dit onbegrijpelijk.
Hoog tijd om een ander provider te zoeken,denk ik.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Gebruiker.,
Het is zeker niet de bedoeling om direct een verbinding te blokkeren of iets dergelijks.
Ik denk ook niet dat dit de bedoeling was. Volgens mij was je beltegoed namelijk op gisteren. Je hebt nu ook opgewaardeerd en je hebt inmiddels ook alweer kunnen bellen, gelukkig.
Het is zeker niet de bedoeling om direct een verbinding te blokkeren of iets dergelijks.
Ik denk ook niet dat dit de bedoeling was. Volgens mij was je beltegoed namelijk op gisteren. Je hebt nu ook opgewaardeerd en je hebt inmiddels ook alweer kunnen bellen, gelukkig.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.