.

Beantwoord

Misleiding met Onderling bellen bundel?

  • 27 March 2013
  • 3 reacties
  • 404 Bekeken

In februari had ik een Onderling Bellen bundel die geldig was t/m 28 februari.
Omdat ik deze elke maand wil aanschaffen heb ik automatisch verlengen aangezet meerdere dagen voor afloop van deze bundel.
Op 1 maart was er echter geen nieuwe bundel en heb ik daarover direct een vraag gesteld aan de klantenservice (Aanvraag #396859).
Op 2 maart zag ik dat er een nieuwe bundel was geactiveerd en 18 DAGEN later kwam er een bevestigend andwoord op mijn aanvraag #396859.

Nogmaals theb ik te kennen gegeven dat dat een dag te laat was en de SMS berichten van 1 maart dus niet onder de bundel vielen terwijl dit wel verwacht mocht worden.

Het antwoord van de klantenservice daarop was:

----------
Allereerst onze excuses voor de vertraging in het beantwoorden van uw e-mail.

Wij zien in uw aankoop geschiedenis dat u de bundel pas heeft gekocht op 2 maart. Daarnaast is het altijd zo dat er altijd een dag tussen het einde van uw huidige bundel zit en de start van de nieuwe bundel.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Ximena

25 Mrt 2013 16:51
----------


Mijn huidige bundel loop af op 31 mrt 23:59.
Volgens redenering van jullie klantenservice zou mijn nieuwe MAAND-bundel dus pas 2-4-1013 ingaan.

Waarom telt een maand bij Simyo minder dagen en komen klanten steeds weer voor nare verassingen te staan?
Is dit DE manier voor Simyo om extra geld binnen te harken door dagen buiten de bundel te plaatsen????
icon

Beste antwoord door Wayne 28 March 2013, 16:25

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Frans73,

Omdat jij op 02-02 een internetbundel hebt aangevraagd waarvan je op 22-02 automatisch verlengen hebt ingeschakeld. Hierdoor wordt er nadat de volledige maand waarin de bundel geldig is verstreken is een nieuwe bundel toegevoegd.

Omdat jouw bundel vanaf 02-02 automatisch is verlengd is de volgende bundel op 02-03 in gaat.

Indien je meer verduidelijking wilt over dit onderwerp kan je deze informatie en meer http://www.simyo.nl/tarieven/prepaid?tag=Prepaid mobiel internetvinden.
Kun je me ook nog even uitleggen waarom die bundel van februari dan als einddatum t/m 28-2-2013 had??

Met dat gegeven was de bundel dus geldig van 2 tot 28 februari.

Dat maakt het geheel nog vreemder en zou de "maandbundel"  voor februari dus maar 26 dagen geldig zijn. Dus ontbreekt er volgens deze redenatie niet 1 maar 4 dagen aan de maandbundel.

De link die je geeft is voor een maandbundel Internet en ik heb het over een maandbundel onderling bellen (en SMS'en)
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Frans73,

Kan je aangeven waar je de informatie vandaan hebt of zag staan waaruit bleek dat de bundel tot 28/2/13 geldig was? Ik zie dat niet terug in het systeem namelijk.

Groetjes,

Alex

Reageer