Omdat ik deze elke maand wil aanschaffen heb ik automatisch verlengen aangezet meerdere dagen voor afloop van deze bundel.
Op 1 maart was er echter geen nieuwe bundel en heb ik daarover direct een vraag gesteld aan de klantenservice (Aanvraag #396859).
Op 2 maart zag ik dat er een nieuwe bundel was geactiveerd en 18 DAGEN later kwam er een bevestigend andwoord op mijn aanvraag #396859.
Nogmaals theb ik te kennen gegeven dat dat een dag te laat was en de SMS berichten van 1 maart dus niet onder de bundel vielen terwijl dit wel verwacht mocht worden.
Het antwoord van de klantenservice daarop was:
----------
Allereerst onze excuses voor de vertraging in het beantwoorden van uw e-mail.
Wij zien in uw aankoop geschiedenis dat u de bundel pas heeft gekocht op 2 maart. Daarnaast is het altijd zo dat er altijd een dag tussen het einde van uw huidige bundel zit en de start van de nieuwe bundel.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ximena
25 Mrt 2013 16:51
----------
Mijn huidige bundel loop af op 31 mrt 23:59.
Volgens redenering van jullie klantenservice zou mijn nieuwe MAAND-bundel dus pas 2-4-1013 ingaan.
Waarom telt een maand bij Simyo minder dagen en komen klanten steeds weer voor nare verassingen te staan?
Is dit DE manier voor Simyo om extra geld binnen te harken door dagen buiten de bundel te plaatsen????
Beste antwoord door Wayne
Bekijk originele reactie