Skip to main content
Gisteren twee keer moeten bellen met de Simyo klantenservice omdat het voor mij én hen niet duidelijk was of ik nou op een abonnement zat te bellen of op een prepaid kaart. De conclusies waren dat:



* Per 3 december m'n nummer geporteerd was naar een nieuwe simkaart.

* Daarmee m'n abonnement was komen te vervallen en ik vanaf 3 december van een prepaid beltegoed zou bellen.

* "Mijn Simyo" vanaf een uur of 18:00 op 4 december ook werkelijk zou tonen dat ik van een prepaid beltegoed zou bellen.

* Dat ik restitutie zou ontvangen voor de tijd die ik op 3/4 december niet doorhad dat ik al op m'n prepaid tegoed zat.



Nu is het 5 december, een uur of 10:00 en op Mijn Simyo staat nog altijd dat m'n abonnement loopt t/m 31 december 2012, terwijl ik gistermiddag nog een mail ontving dat "m'n beltegoed onder de E 2,- is uitgekomen en zelfs al onder de E 0,- kan zijn". Gezien de conclusies van gisteren en deze e-mail is het dus aan te nemen dat ik prepaid bel, maar omdat de boel op Mijn Simyo totaal niet voor elkaar is kan ik niet eens opwaarderen en ben ik dus bijna niet meer in staat om te bellen/sms'en!!!



Vraag is dus: wanneer denken jullie Mijn Simyo weer voor elkaar te hebben?!
Hoi Ivo,



Je nummeroverzetting is technisch en administratief gezien nu helemaal in orde. Omdat je door ons systeem eerder niet op de hoogte was dat je telefoonnummer al was over gezet, zullen we de verbruikskosten tot die tijd vergoeden. Ik heb het beltegoed (€ 4,86) laten toevoegen. Excuses voor de verwarring.



Groetjes,



Alex
Je nummeroverzetting is technisch en administratief gezien nu helemaal in orde.

Mijn Simyo heeft het welgeteld een week of 3 goed gedaan, maar helaas was het in 2013 weer raak...



Op 1 januari ontving ik een mailtje met daarin de bevestiging dat mijn abonnement per 31-12-2012 is stopgezet. Ik zag het maar als een kleine "glitch" in de systemen van Simyo, aangezien er uit eerdere communicatie was gebleken dat m'n abonnement al begin december was overgezet naar prepaid. Helaas blijkt bij inloggen op "Mijn Simyo" dat ik daar wéér wordt gezien als een (gestopt) abonnee en zie ik dus níet mijn resterende prepaid beltegoed... Kan iemand bij Simyo er weer voor zorgen dat ik het juiste overzicht te zien krijg in Mijn Simyo?!



Terzijde: er lijken meerdere koppelingen verloren te zijn gegaan, want ik moest me ook opnieuw registreren op het forum (vandaar de nieuwe gebruikersnaam). Ik kreeg het met geen mogelijkheid voor elkaar om ingelogd te raken met m'n oude account...
Hoi Ivo82,



Het mailtje van de opzegging kun je als niet verzonden beschouwen.



Ik raad je aan om in te loggen met het overgezette nummer (dat eindigt op 993) op je persoonlijke Simyo pagina. Dit nummer is sinds 3 december succesvol overgezet naar je prepaid simkaart.

Reageer