Ik kan niet meer bellen omdat mijn prepaid aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld. Na inloggen op mijn account zag ik dat mijn beltegoed 3 cent negatief was en ik heb dit meteen opgewaardeerd maar ik blijf deze melding krijgen en kan dus niet bellen. Wanneer is dit opgelost?
Bladzijde 1 / 1
Hoi JannyC, welkom op het forum!
Ik zie dat je vraag al per e-mail is beantwoord. Er was een kleine vertraging in het heractiveren van geblokkeerde simkaarten. Vaak is het uit/aan zetten van je telefoon ook een manier om dit proces te versnellen.
Aan je verbruik kan ik zien dat je alweer verbinding hebt, klopt dat?
Ik zie dat je vraag al per e-mail is beantwoord. Er was een kleine vertraging in het heractiveren van geblokkeerde simkaarten. Vaak is het uit/aan zetten van je telefoon ook een manier om dit proces te versnellen.
Aan je verbruik kan ik zien dat je alweer verbinding hebt, klopt dat?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.