.

Beantwoord

Mijn prepaid is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld, hoe los ik dit op?

  • 10 July 2014
  • 1 reactie
  • 320 Bekeken

Ik kan niet meer bellen omdat mijn prepaid aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld. Na inloggen op mijn account zag ik dat mijn beltegoed 3 cent negatief was en ik heb dit meteen opgewaardeerd maar ik blijf deze melding krijgen en kan dus niet bellen. Wanneer is dit opgelost?
icon

Beste antwoord door Tiury 11 July 2014, 10:25

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi JannyC, welkom op het forum!

Ik zie dat je vraag al per e-mail is beantwoord. Er was een kleine vertraging in het heractiveren van geblokkeerde simkaarten. Vaak is het uit/aan zetten van je telefoon ook een manier om dit proces te versnellen.

Aan je verbruik kan ik zien dat je alweer verbinding hebt, klopt dat?

Reageer