Hallo, ik heb net de 5,- internet bundel geactiveerd op mijn prepaid. De eerste keer kreeg ik een foutmelding en toen ik mijn beltegoed bekeek was dit ongewijzigd en stond er "geen gebruik geregistreerd" dus ik gig er van uit dat het niet gelukt was. Daarna nogmaals geprobeerd de bundel te activeren en nu is hij dus dubbel van mijn beltegoed af (10,- voor 150MB ipv 5,-)
Hoe kan ik dit weer recht zetten? Bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Hoi MirjamC
Welkom op het Simyo forum! :)
Oeps! Je hebt nu twee bundels van 150 MB tegelijkertijd lopen. Ik kan me voorstellen dat dit niet de bedoeling is. Jammer genoeg kunnen we de tweede bundel niet ongedaan maken. Dit is technisch niet mogelijk.
Ik zie dat beide bundels tot en met 22-03-2017 lopen. Ik ga op 23-3-2017 kijken of je de tweede bundel hebt gebruikt. Zullen we afspreken dat als blijkt dat deze niet is gebruikt, wij de € 5,00 weer toevoegen aan je beltegoed? Zo hoef je niet te betalen voor iets dat je niet gebruikt hebt.
Daarnaast zie ik dat bij jou de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' nog niet aan staat op Mijn Simyo. Wil je gebruik kunnen maken van mobiel internet en dus van je internetbundel, is het verstandig deze aan te zetten. Dit kun je heel eenvoudig zelf doen op Mijn Simyo, onder het kopje Instellingen > Netwerkinstellingen.
Laat je weten of je dit een goede oplossing vindt?
Groetjes,
Samantha
Welkom op het Simyo forum! :)
Oeps! Je hebt nu twee bundels van 150 MB tegelijkertijd lopen. Ik kan me voorstellen dat dit niet de bedoeling is. Jammer genoeg kunnen we de tweede bundel niet ongedaan maken. Dit is technisch niet mogelijk.
Ik zie dat beide bundels tot en met 22-03-2017 lopen. Ik ga op 23-3-2017 kijken of je de tweede bundel hebt gebruikt. Zullen we afspreken dat als blijkt dat deze niet is gebruikt, wij de € 5,00 weer toevoegen aan je beltegoed? Zo hoef je niet te betalen voor iets dat je niet gebruikt hebt.
Daarnaast zie ik dat bij jou de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' nog niet aan staat op Mijn Simyo. Wil je gebruik kunnen maken van mobiel internet en dus van je internetbundel, is het verstandig deze aan te zetten. Dit kun je heel eenvoudig zelf doen op Mijn Simyo, onder het kopje Instellingen > Netwerkinstellingen.
Laat je weten of je dit een goede oplossing vindt?
Groetjes,
Samantha
Hallo Samantha,
Ja, dat klinkt als een goede oplossing. En inmiddels ook Internet in Nederland aangezet, bedankt!
Groetjes,
Mirjam
Ja, dat klinkt als een goede oplossing. En inmiddels ook Internet in Nederland aangezet, bedankt!
Groetjes,
Mirjam
Hoi MirjamC,
Ik ben blij om te horen dat je het een goede oplossing vindt!
Op 23 maart zullen we je verbruik bekijken. Als je de tweede internetbundel niet hebt verbruikt, dan zullen we 'm voor je vergoeden.
Alvast een hele fijne dag toegewenst.
Groetjes,
Asma
Ik ben blij om te horen dat je het een goede oplossing vindt!
Op 23 maart zullen we je verbruik bekijken. Als je de tweede internetbundel niet hebt verbruikt, dan zullen we 'm voor je vergoeden.
Alvast een hele fijne dag toegewenst.
Groetjes,
Asma
Hoi MirjamC,
Ik wou even doorgeven dat we op 16 maart € 5,00 aan je beltegoed hebben toegevoegd voor je dubbele internetbundel.
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Groetjes,
Samantha
Ik wou even doorgeven dat we op 16 maart € 5,00 aan je beltegoed hebben toegevoegd voor je dubbele internetbundel.
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Groetjes,
Samantha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.