.

Vraag

Mijn Prepaid beltegoed is op, maar ik heb wel een internetbundel. Waarom kan ik niet internetten?

  • 2 July 2023
  • 2 reacties
  • 22 Bekeken

Badge
  • Beginner
  • 0 reacties

Mijn Prepaid beltegoed is op, maar ik heb wel een internetbundel. Waarom kan ik niet internetten?

 

Simyo zegt dat ik mijn tegoed moet opwaarderen maar dat slaat nergens op.
Ik had 20 euro op mijn rekening staan, ik heb onbeperkt internet geactiveerd (10 euro). Ik had 10 euro. Ik zet mijn wifi uit, begon mijn internet te gebruiken en werkte toen niet meer.
Als ik weer opwaardeer, gebruiken ze mijn tegoed en heb ik nooit onbeperkt internet. HET IS ECHT SCAM, en ze antwoorden nooit, het slechtste bedrijf ooit.

Ik wil mijn 20 euro terug.


2 reacties

Hallo @VGV 2x een topic starten met dezelfde vraag is zinloos, werkt verwarrend, je wordt er niet sneller mee geholpen en is tegen de huisregels.

Ik kan me je ergernis voorstellen, maar wacht s.v.p. de reactie van een moderator morgen af.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @VGV,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt.

Zoals @JanD inderdaad aangeeft is het niet de bedoeling om twee topics te starten met dezelfde vraag. Ik heb het tweede topic daarom verwijderd. Je kunt hier onze huisregels nog even doornemen.

Wat jammer om te horen dat je beltegoed is opgegaan voordat je internetbundel is geactiveerd. Ik zou graag even met je mee willen kijken wat er is gebeurd. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Ik zoek je aansluiting dan op in ons systeem.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer