.

Beantwoord

Mijn oude provider zegt dat mijn abonnement niet is stopgezet

  • 25 February 2016
  • 7 reacties
  • 184 Bekeken

Hallo,

Mijn man en ik hebben een prepaid abonnement bij jullie afgesloten.
Bij de bestelling hebben we aangegeven dat ons huidige abonnement (bij Ben) door jullie opgezegd kon worden en dat we graag nummerbehoud wilden aanvragen.
Afgelopen maandag is ons nummer overgezet. Onze simkaart van Ben is niet meer actief en we zijn de Simyo simkaart gaan gebruiken.
Omdat we geen opzegbevestiging van Ben hebben ontvangen heb ik hen een bericht gestuurd. Zij zeggen dat ze niet kunnen zien dat het abonnement is opgezegd. Ik hoop dat bij de overzetting van ons nummer toch ook ons abonnement is stopgezet, anders moeten we nu een maand abonnementskosten betalen voor een provider waar we geen gebruik meer van kunnen maken.

Graag hoor ik jullie reactie.
icon

Beste antwoord door Angelica 25 February 2016, 14:23

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Madrai,

Wat leuk om te lezen dat jullie beiden een aansluiting bij ons hebben. Jullie nummers zijn inderdaad overgezet naar ons. Omdat jullie een overstap met nummerbehoud hebben aangevraagd, wordt dit automatisch als opzegging gezien. Zij krijgen namelijk van ons door dat wij jullie nummers overnemen. Dit kan niet zonder toestemming van de huidige provider. Het lijkt mij niet dat jullie abonnementskosten moeten betalen voor een nummer dat bij hun niet meer actief is. De aanvraag van nummerbehoud is een standaard procedure tussen providers. Ben is hier dus zeker van op de hoogte.

Hou je ons op de hoogte hoe Ben hierop reageert?

Groetjes, Angelica
Bedankt voor je reactie. Ik zal nogmaals contact opnemen met Ben.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mardai,

Graag gedaan namens Angelica! Laat je ons nog even weten wat hier uit is gekomen?

Groetjes,
Angela
Zodra ik een reactie heb laat ik het weten. Helaas werkt de Ben klantenservice niet zo snel als jullie!
Reputatie 7
Badge +10
Dat is jammer Mardai 😞 Maar ook dit gaat vast goed komen ook al laten ze even op zich wachten.

Als ik nog iets kan doen, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Angela
Vandaag heb ik een email gehad met de bevestiging dat mijn abonnement is opgezegd. Bedankt voor jullie reacties!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mardai,

Dat is goed om te zien 🙂 Fijn dat het opgelost is nu en dat je hiervan een bevestiging hebt gehad.

Mocht je nog vragen hebben hierover, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela

Reageer