Skip to main content

.

Goedendag, mijn nummer was geblokkeerd ivm geen beltegoed. Ik heb net via ideal beltegoed besteld echt zie ik dit niet op mijn account verschijnen.
Hoi Real,



Van harte welkom hier op het Simyo Forum! :)



Wat vervelend dat je jouw opwaardering niet terug ziet in Mijn Simyo, dat schiet niet op! In je gegevens zie ik staan dat je in de derde en vierde week van augustus van ons een e-mail gehad hebt over het bijna komen te vervallen van je nummer omdat je langer dan zes maanden er geen gebruik van hebt gemaakt. Hierna is je nummer uit de lucht gehaald omdat je geen actie had ondernomen. Je opwaardering van afgelopen zaterdag is daarom blijven steken.



Ik vind het natuurlijk wel zo leuk als je jouw nummer kunt behouden en jij vast ook. Daarom ga ik mijn collega's van de technische afdeling vragen of we jouw nummer kunnen heractiveren. Zodra ik daar meer over hoor laat ik het je weten.



Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust!



Groetjes,

Thomas

Reageer