Skip to main content
Geacht simyo-team,



Bedankt voor uw waarschuwing dit is een goede service .. De mobiele telefoon met nr 06**** blijkt kapot te zijn. Ik verzoek U het nummer te deactiveren.

Met vriendelijke groeten,

J.A. van Mierlo
Geacht simyo-team,



Bedankt voor uw waarschuwing dit is een goede service .. De mobiele telefoon met nr 06****** blijkt kapot te zijn. Ik verzoek U het nummer te deactiveren.

Met vriendelijke groeten,

J.A. van Mierlo

Hoi MieloK,



Welkom op het Simyo Forum.



Zoals je ziet heb ik jouw forumnaam even aangepast. Zo staat jouw telefoonnummer niet openbaar op het forum. Om deze reden heb ik jouw mobiele nummer uit je berichten gehaald.



Ik begrijp dat je graag jouw telefoonnummer actief wilt houden. Hier heb je nog een paar dagen de tijd voor. Nu snap ik dat jouw telefoon helaas kapot is waardoor je niet kunt bellen. Gelukkig zijn er meer mogelijkheden. Je kunt via Mijn Simyo een dagbundel voor internet aanzetten. Dit kost je eenmalig €1 en je nummer is hiermee weer voor 6 maanden actief.



Ook opwaarderen zorgt ervoor dat je nummer actief blijft. Dit kun je ook via Mijn Simyo regelen. Als laatste optie kun je wellicht jouw simkaart in een telefoon van iemand ander proberen. Als je een sms'je stuurt, dan is het helemaal goed :)



Gaat 1 van deze opties lukken?



Groetjes,

Angela

Reageer