.

Beantwoord

Mijn nummer is te vroeg afgesloten na inactiviteit. Hoe kan dit?

  • 5 October 2015
  • 1 reactie
  • 165 Bekeken

Ik kreeg op dinsdag 29-9 een mailtje van simyo dat mijn nummer zou worden afgesloten als ik binnen een week niet zou bellen of sms-en. Toen ik net (maandag 5-10) dit probeerde te doen, kreeg ik na het kiezen van een nummer direct een automatisch ingesproken bericht dat ik niet meer kon bellen. Is mijn nummer dus al afgesloten? Dat zou toch pas morgen moeten zijn gebeurd?
icon

Beste antwoord door Angela 6 October 2015, 11:30

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ozair,

Welkom op het Simyo Forum.

Oei, wat vervelend dat jouw nummer afgesloten is!

Ik heb voor je nagekeken wanneer dit precies is gebeurd. Je hoort natuurlijk netjes 7 dagen de tijd te krijgen na de e-mail van 29 september. Helaas is jouw 06-nummer vervallen. Dit is vanochtend 6 oktober om 6:37 uur gedaan. De simkaart was maandag dus nog niet vervallen.

Het volgende is er aan de hand. Je hebt inderdaad niet kunnen bellen op 5 oktober. Je had namelijk geen beltegoed meer op jouw simkaart staan. Zonder beltegoed is het helaas niet mogelijk om een telefoontje te plegen. Tot het moment dat je opwaardeert, kun je niet bellen of sms'en.

Helaas kan ik er niet meer voor zorgen dat jouw simkaart weer actief wordt. Wil je toch bij Simyo blijven? Dan kun je via onze website een nieuw Simyo Prepaid Pakket bestellen met een nieuw 06-nummer. Heb je hier nog vragen over?

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Prepaid'. Daar komt jouw topic beter tot zijn recht :)

Groetjes,
Angela

Reageer