Skip to main content

.

Mijn internetbundel is na een reeks foutmeldingen bij het opwaarderen 2x geactiveerd en de kosten hiervan zijn dubbel afgeschreven, hoe kan ik dit ongedaan maken?
Hoi Jonas10,



Welkom op het Simyo forum!



Oeps, ik kan me voorstellen dat het niet de bedoeling was om 2 internetbundels tegelijkertijd te hebben lopen. Jammer genoeg is het niet mogelijk om dit terug te draaien.



Zullen we daarom afspreken dat we € 10,00 terug aan je beltegoed toevoegen als je de tweede internetbundel niet gebruikt? Ik zie dat de bundels tot en met 26-03-2017 lopen. Op 27-03-2017 ga ik kijken of je de tweede bundel hebt gebruikt. Als dit niet het geval is, wordt de € 10,00 aan je beltegoed toegevoegd. Vind je dat een goed idee?



Groetjes,

Samantha
Hallo Samantha,

Dank voor je reactie, je voorstel lijkt me een prima oplossing!



groet, Jonas
Hoi Jonas10,



Super! Fijn dat we het op deze manier kunnen oplossen met je 🙂 Samantha heeft een agendapunt aangemaakt zodat ze op 27 maart voor je kan controleren of de 2e bundel niet verbruikt is. Hierna zal ze het beltegoed zo snel mogelijk toevoegen voor je!



Als je in de tussentijd nog vragen hebt, laat het dan weten. We helpen je graag.



Groetjes,

Angela
Hoi Jonas10,



Ik heb goed nieuws: we hebben op 16 maart € 10,00 aan je beltegoed toegevoegd voor je dubbele internetbundel.



Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



Groetjes,

Samantha

Reageer