.

Beantwoord

Mijn gesprek van 40 sec. kost €0,17 Er is toch geen starttarief?

  • 21 October 2013
  • 5 reacties
  • 7580 Bekeken

Badge
Ik ben even nieuwsgierig hoe het komt dat ik voor een gesprek van 40 seconde € 0,17 moet betalen, er is immers geen starttarief.
De € 0,17 zal wel kloppen maar ik ben nieuwsgierig waarom het geen € 0,10 is voor alleen de eerste minuut, iemand een idee hoe het zit.
Alvast bedankt voor het antwoord!
icon

Beste antwoord door Ernst 22 October 2013, 14:33

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Naar/met wat voor een telefoonnummer heb je gebeld? Een 'regulier' abonnee-/mobiel nummer?
Badge
Naar/met wat voor een telefoonnummer heb je gebeld? Een 'regulier' abonnee-/mobiel nummer?

Naar een vast nummer was dat gesprek.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi goldenluck,

Het prepaid bellen zonder starttarief bestaat pas sinds kort bij Simyo. Klanten die zich nu aanmelden, hebben die prijzen automatisch. Bestaande klanten kunnen zelf overstappen naar de nieuwe tarieven.
Dit doe je op Mijn Simyo, op het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart, bij het kopje 'overige' vind je de button 'stap over naar nieuwste prepaid prijzen'.

Zodra je dit bevestigd hebt, bel je tegen de nieuwste prepaidtarieven en zonder starttarief :)


@RicoK; thnks voor het meedenken
Badge
Hoi goldenluck,

Het prepaid bellen zonder starttarief bestaat pas sinds kort bij Simyo. Klanten die zich nu aanmelden, hebben die prijzen automatisch. Bestaande klanten kunnen zelf overstappen naar de nieuwe tarieven.
Dit doe je op Mijn Simyo, op het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart, bij het kopje 'overige' vind je de button 'stap over naar nieuwste prepaid prijzen'.

Zodra je dit bevestigd hebt, bel je tegen de nieuwste prepaidtarieven en zonder starttarief :)


@RicoK; thnks voor het meedenken




Oké, hartelijk dank, probleem opgelost!
Badge +8
Oké, hartelijk dank, probleem opgelost!

Hoi goldenluck,

Top dat het gelukt is 🙂 en heel fijn dat je dat nog even laat weten.

Groetjes,
Charlene

Reageer