Skip to main content
Ik heb gisteren mijn sim-kaart in een nieuwe simlockvrije telefoon gedaan. Vanmorgen kreeg ik een berichtje dat mijn beltegoed met 10,- werd opgewaardeerd. Toen ik op de site keek bleek mijn beltegoed met ruim 17,- in de min te staan!!! Ik bel prepaid en heb volgens de site gen MB's gebruikt. Hoe kan dit??? Ik heb nu het automatisch opwaarderen maar uitgezet, hoopdat dit slim is??? Haal ook de simkaart nu uit mijn nieuwe telefoon.
Ik heb gisteren mijn sim-kaart in een nieuwe simlockvrije telefoon gedaan. Vanmorgen kreeg ik een berichtje dat mijn beltegoed met 10,- werd opgewaardeerd. Toen ik op de site keek bleek mijn beltegoed met ruim 17,- in de min te staan!!! Ik bel prepaid en heb volgens de site gen MB's gebruikt. Hoe kan dit??? Ik heb nu het automatisch opwaarderen maar uitgezet, hoopdat dit slim is??? Haal ook de simkaart nu uit mijn nieuwe telefoon.



Hoi Robenkim,



Welkom op het forum!

Vervelend dat je in de min staat met je beltegoed. Ben je toevallig gebruik gaan maken van een smartphone?

Wanneer de optie 'Internet op je mobiel/ MMS' aanstaat via je persoonlijke pagina dan kan je gebruik maken van het internet zonder dat je een bundel hebt. Wil je geen gebruik maken van het internet zonder een bundel dan raad ik je aan de optie uit te zetten via je persoonlijke pagina.

Reageer