.

Beantwoord

Mijn beltegoed is -1,12 negatief

  • 30 April 2013
  • 7 reacties
  • 504 Bekeken

Badge
Hallo,

Mijn prepaid beltegoed is -1,12 euro en nu moet ik contact opnemen met de provider dus Simyo.
Hoe kan het gebeuren als je beltegoed op is dan is het gewoon op kan toch niet zo zijn dat je dan een negatiefe beltegoed hebt van - 1,12 euro.
icon

Beste antwoord door MartijnR 30 April 2013, 15:41

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge
Ik ga gewoon terug naar mijn oude provider want die slaat negens op.
Reputatie 3
Badge +9
Er zijn twee redenen waardoor je bij Simyo een negatief beltegoed kan hebben.
Een lopende verbinding word niet bij het bereiken van het limiet automatisch beëindigd.
Met andere woorden. Een telefoon gesprek kan je afronden terwijl je negatief beltegoed creëert.
Daarnaast worden belgegevens met vertraging verwerkt.
Badge
Ik heb op 28-04-2013 helemaal niet gebeld ik heb 4 smsje gestuurd en 1000kb ge-internet dus 1 euro internet koste en 0,40 euro aan smsje.
Badge
Hoe kan ik die 1,12 euro negatief betalen want volgens mijn ben ik geblokkeerd en ik moest met de provider contact opnemen voor wat ?
Badge
Ik moest contact op nemen met de provider volgens mijn ben ik geblokkeerd.
En hoe kan ik die negatiefe saldo overmaken dan rot ik weer op bij Simyo
Reputatie 3
Badge +9
Je zal beltegoed moeten kopen om je nagatieve saldo teniet te doen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Samsung77,

Je kunt inderdaad een negatief beltegoed creëren. Hieronder heeft geeft Martijn aan waardoor dit mogelijk is.

Er zijn twee redenen waardoor je bij Simyo een negatief beltegoed kan hebben.
Een lopende verbinding word niet bij het bereiken van het limiet automatisch beëindigd.
Met andere woorden. Een telefoon gesprek kan je afronden terwijl je negatief beltegoed creëert.
Daarnaast worden belgegevens met vertraging verwerkt.


Groetjes,

Alex

Reageer