.

Beantwoord

Mail van simyo met verkeerd beltegoed. Spam/virus?

  • 18 February 2013
  • 2 reacties
  • 412 Bekeken

Ik kreeg net onderstaande mail: hierin stond een totaal verkeerd beltegeod (niet te zien). Er stond een aantal linkjes naar Simyo. Is dit spam/een virus? Het beltegoed scheelde namelijk ruim 18 euro en ik heb deze week nog gebeld. Wie kan mij antwoorden.

Beste Jeroen,

Je hebt enige tijd geleden voor het laatst gebeld met Simyo. Het kan natuurlijk zijn dat je gewoon weinig belt of wellicht op zoek bent naar een nieuw toestel.

Toch zouden we het jammer vinden als je de kans laat liggen om simpel en goedkoop te bellen en smsÂ’en met Simyo.

Simyo probeert continu haar dienstverlening te verbeteren en jouw bijdrage helpt ons daarbij. We stellen het daarom op prijs als je ons laat weten waarom je de laatste tijd niet meer hebt gebeld.

Wellicht kunnen we je ergens mee helpen en bel je binnenkort weer simpel en goedkoop met Simyo.

Met vriendelijke groet,

Het Simyo team
icon

Beste antwoord door Alex 20 February 2013, 09:34

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ik heb dezelfde mail gekregen.
Ik zou ook graag willen weten hoe zo'n foutief mailtje door Simyo verstuurd wordt.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum jeroenski en borderliner65,

Helaas hebben een aantal klanten deze email onterecht ontvangen. Ik heb jullie aansluiting even gecontroleerd en het blijkt dat ook jullie deze email niet hadden mogen ontvangen. Jullie kunnen de email dan ook als niet verzonden beschouwen. Excuses voor de verwarring.

Groetjes,

Alex

Reageer