Skip to main content
Beste,



Mijn zus heeft voor 1,5 jaar in het buitenland vrijwillgerswerk gedaan en heeft voor ze weg ging haar simyo abonement overgezet naar een simyo prepaid. ze heeft haar telefoon en overig zaken in mijn beheer achter gelaten. nu heb ik in de tussentijd haar telefoon niet gebruikt en haar e-mail neit bekeken, en nu kom ik er bij de voorbereidingen voor hij thuis komst over 2 maanden achter dat haar simkaart wegens inactiviteit is afgesloten. is er een mannier om een nieuwe sim kaart aan te vragen met het zelfde nummer?



Met Vriendelijke Groet,



JCroese
Hoi JCroese, welkom op het Simyo forum!



Wat nobel van je zus om vrijwilligerswerk te gaan doen in het buitenland.



Als een Simyo prepaid simkaart 6 maanden niet uitgaand gebruikt wordt dan komt de aansluiting te vervallen en ook het beltegoed verdwijnt. Na 5 1/2 maand en weer een week later worden er mails gestuurd dat dit gaat gebeuren en of niet even even wilt bellen of een smsje wilt sturen. Dat laatste kan ook via Mijn Simyo. Als je dat doet, is er niets aan de hand en op deze manier is een nummer en het beltegoed eigenlijk eeuwig houdbaar.

Maar dan moet je dan wel even doen :(

Wanneer een aansluiting komt te vervallen wordt het nummer teruggegeven aan de provider die het in eerste instantie uitgegeven heeft.



Ik vrees dus dat wij niets voor je zus kunnen betekenen...
Bedankt voor je antwoord!
Hoi JCroese,



Goed dat het antwoord van Ernst duidelijk was 🙂 Mocht je nog verdere vragen hebben, zien we je graag terug op het Simyo forum!

Reageer