Skip to main content
Beantwoord

Mag contract niet downloaden en ook niet bevestigen (technisch falen website)

• October 5, 2026
  • 3 reacties
  • 11 Bekeken

Ik wilde mijn prepaid contract bevestigen, maar het werkte niet. Heb een developer console screenshotje gemaakt voor jullie programmeurs.

Ik besloot, om te overleven in een circus, moet je zelf ook maar een clown worden.
Dus ik klikte zonder het contract te kunnen lezen toch maar op “bevestigen", YOLO!

..maar ook dat werkte niet 😂

Beste antwoord door Khadija

Hoi ​@bazkie,

Bedankt voor je bericht en de screenshots. Het is inderdaad vreemd dat je deze melding te zien krijgt. Voor een prepaid aansluiting hoef je namelijk geen contract te bevestigen, omdat prepaid geen contract is. Deze stap zou dan ook niet zichtbaar moeten zijn.

Zou je nog eens opnieuw willen inloggen in Mijn Simyo? Als het goed is, zou de melding inmiddels niet meer zichtbaar moeten zijn. Mocht je deze toch nog zien, laat het ons dan gerust weten. Het lijkt erop dat dit een fout aan onze kant is geweest.

Onze excuses voor de verwarring en bedankt voor het doorgeven!

Groetjes,
Khadija

3 reacties

Khadija
Forum|alt.badge.img+3
  • Sensation
  • antwoord
  • October 6, 2026

Hoi ​@bazkie,

Bedankt voor je bericht en de screenshots. Het is inderdaad vreemd dat je deze melding te zien krijgt. Voor een prepaid aansluiting hoef je namelijk geen contract te bevestigen, omdat prepaid geen contract is. Deze stap zou dan ook niet zichtbaar moeten zijn.

Zou je nog eens opnieuw willen inloggen in Mijn Simyo? Als het goed is, zou de melding inmiddels niet meer zichtbaar moeten zijn. Mocht je deze toch nog zien, laat het ons dan gerust weten. Het lijkt erop dat dit een fout aan onze kant is geweest.

Onze excuses voor de verwarring en bedankt voor het doorgeven!

Groetjes,
Khadija

• auteur
  • Beginner
  • October 6, 2026

Ah oke! Ik weet nog dat het gebeurde nadat ik nummerbehoud had geannuleerd, dus misschien is dat iets om door te geven aan de programmeurs, wellicht had dat er iets mee te maken. Ik hoop wel dat dat is gelukt en dat ik nu een simkaart krijg toegestuurd met het nieuwe nummer :) Maar zo niet dan roep ik wel weer even.

Als ik nu inlog zie ik in ieder geval niets vreemds dus hopelijk klopt het nu!

Bedankt voor de snelle reactie Khadija 💚

Khadija
Forum|alt.badge.img+3
  • Sensation
  • October 6, 2026

Hoi ​@bazkie,

Geen probleem! Dat is inderdaad een goede aanvulling! Ik geef het zeker door aan onze programmeurs, zodat ze kunnen kijken of het annuleren van het nummerbehoud hier iets mee te maken heeft gehad.

Fijn om te horen dat je nu niets vreemds meer ziet in Mijn Simyo. Als alles daar goed staat, mag je ervan uitgaan dat het goed gaat met je nieuwe nummer en de levering van je simkaart. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen of de simkaart niet ontvangen, laat het dan gerust weten. Ik help je graag verder!

Groetjes,
Khadija