.

Beantwoord

Maandbundel internet prepaid uitzetten of verlengen

  • 27 September 2013
  • 8 reacties
  • 554 Bekeken

Badge
Ik had vorige maand een maandbundel internet 100 mb voor 4 euro genomen op mijn prepaid kaart.  Nu ben ik aan het einde van de maand en dien ik eventueel opnieuw een bundel te activeren.  

Nu zie ik dat dit alleen nog maar mogelijk is d.m.v. automatisch verlengen?  Dit is niet mijn bedoeling, ik vind het juist fijn dat ik de vrijheid heb om een bundel aan of uit te zetten. 

Hoe zit dit? 

Masja
icon

Beste antwoord door Ernst 29 September 2013, 11:04

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge
Hoi Masja, misschien heb jij hetzelfde probleem als ik had:
Zie ook mijn vorige (onbeantwoorde) vraag hierover: https://forum.simyo.nl/stel-vraag-57/geen-nieuwe-maand-bundel-aanschaffen-14066/
Het lijkt erop dat de einddatum verkeerd wordt weergegeven.  Waarschijnlijk kun je hem morgen verlengen (zo ging het bij mij)
Badge
Hoi Masja, misschien heb jij hetzelfde probleem als ik had:
Zie ook mijn vorige (onbeantwoorde) vraag hierover: https://forum.simyo.nl/stel-vraag-57/geen-nieuwe-maand-bundel-aanschaffen-14066/
Het lijkt erop dat de einddatum verkeerd wordt weergegeven.  Waarschijnlijk kun je hem morgen verlengen (zo ging het bij mij)


Je hebt helemaal gelijk Ruth, vandaag kon ik hem gewoon verlengen. Bedankt!
Maar het is dus een hele dag verschil en dat komt dus doordat het verkeerd op de mijn simyo pagina staat.  

Daar staat namelijk dat de bundel geldig is TOT 27 september,  in de praktijk is het echter TOT EN MET 27 september.
Misschien dat ze dat eens aan kunnen passen? 
Reputatie 5
Badge +11
Je hebt helemaal gelijk Ruth, vandaag kon ik hem gewoon verlengen. Bedankt!
Maar het is dus een hele dag verschil en dat komt dus doordat het verkeerd op de mijn simyo pagina staat.  

Daar staat namelijk dat de bundel geldig is TOT 27 september,  in de praktijk is het echter TOT EN MET 27 september.
Misschien dat ze dat eens aan kunnen passen? 


Hi Moos68,

Het klopt dat er beter 'tot en met' kan staan in plaats van 'tot'.
Ik heb aan de ontwikkelaars van Mijn Simyo gevraagd om dit aan te passen.

Totdat je bundel qua tijd is afgelopen, kun je deze ook niet verlengen, maar alvast wel instellen dat je hem automatisch wilt laten verlengen. Dat is de reden waarom je enkel daar voor kunt kiezen als je bundel nog niet verlopen is.

Als je een bundel hebt die een maandbundel hebt, kun je die niet tussentijds uitzetten. Dan zou je ook een beetje het idee van een maandbundel ondermijnen, denk ik.


@ruth: dank je voor het meedenken 🙂

Hoe zet ik automatisch verlengen internetbundel

 uit?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Roeltje,

Bedankt voor je bericht. Automatisch opwaarderen kan je uitschakelen via via Mijn Simyo > Overzicht > Automatisch opwaarderen aanpassen. Hopelijk lukt het hiermee! 

Ik hoor het graag van je 😊.

Groetjes,
Amy

Dank voor je reactie. Ik was al gekomen tot en met ‘overzicht’. Maar daar lukt het niet verder: Ik zie ‘Automatisch opwaarderen aanpassen’ niet staan. Alleen ‘automatisch opwaarderen’. Als ik daar klik, zie ik m'n actieve bundel plua de mededelinfg dat ik paseen nieuwe bundel kan kopen als de oude op is. Maar dat wil ik dus niet. Onder aan de paginma staat een groene knop ‘Automatisch verlengen’ op ‘Aan’. Uitzetten kan niet. Dus wat nu

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Roeltje,

Bedankt voor je reactie. Wat vreemd dat het niet lukt! Probeer je dit via de website of via de Mijn Simyo app? Dit kan namelijk alleen via de website versie. 

Voor nu heb ik het automatisch opwaarderen voor je kunnen uitschakelen 😊.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Amy
 

Bedaankt voor de hulp en service.

Groeten,

Frans

Reageer