Skip to main content
Goedenavond, ik heb een vraag. Ik had een maand geleden een 250MB prepaid internet bundel genomen. Maar ik was er na twee weken al doorheen. Dus toen heb ik het internet uitgezet bij 'Mijn instellingen & simkaart'.

Maar ik kreeg vanmiddag een mailtje, dat mijn dagbundel was verlopen. Terwijl ik helemaal geen toestemming heb gegeven om het te verlengen. En ik wil ook geen nieuwe bundel. Want ik vind jullie internet veel te duur. Waar kan ik dat uitzetten in de instellingen? Of halen jullie in het maitlje de dag en maand bundel door de war?



B.
Hi Hastur,



Heb jij een mailtje gekregen over een dagbundel internet? Zou je het heel erg vinden om een screenshotje daarvan hier te plaatsen?

Dan kan ik daarmee naar onze IT afdeling.

In je gegevens zie ik namelijk gewoon dat je maandbundel 'Monthly 250 has expired'.



Er staat dan ook niets op automatisch verlengen en je hebt nu geen nieuwe bundel. Dat screenshotje zou dus welkom zijn 😉
Dan betreft het waarschijnlijk een foutje aan jullie kant. Waarbij dag maandbundel had moeten zijn. Sure, hier heb je een screenshotje.



http://kinginyellow.net/img/dagbundel.png
Hoi Hastur,



Bedankt dat je de moeite hebt willen nemen om een screenshot te plaatsen. Dit is inderdaad een foutje van onze kant. Ik heb het meteen doorgestuurd naar onze IT afdeling om uit te laten zoeken waarom je de verkeerde e-mail hebt ontvangen.



Je kunt er in ieder geval vanuit gaan dat je bundel niet automatisch verlengt wordt en je internetoptie staat uit, er kunnen dus voor internet geen (hoge) kosten in rekening gebracht worden.



Ik zal het in dit topic plaatsen als ik een terugkoppeling heb gehad van onze IT afdeling 🙂 Nogmaals bedankt voor de moeite.

Reageer