.

Beantwoord

Lowcall + pay as you go internet (maandbundel)

  • 26 October 2012
  • 4 reacties
  • 500 Bekeken

Sinds kort wil ik gebruik gaan maken van internet op mijn mobiel. Nu ben ik afkomstig van lowcall en wil graag daar gebruik van blijven maken. Wat ik zo op het forum lees is dat jullie oude lowcall gebruikers zien als 'prepaid' klanten, voor deze klanten bieden jullie de mogelijkheid om een dagkaart of maandbundel voor internet toe te voegen. Helaas kan ik hier verder niks over vinden en wil absoluut niet overstappen om mijn huidige voorwaarden te verliezen. Alvast bedankt voor een reactie.
icon

Beste antwoord door Alex 30 October 2012, 15:23

Bekijk originele reactie

4 reacties

Heeft hier iemand nog een idee op hoe dit geregeld kan worden?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Ahansen,

Voor Simyo Lowcall klanten is het niet mogelijk om een internet bundel toe te voegen. Dit is alleen mogelijk wanneer je een prepaid aansluiting hebt of een Simyo sim only abonnement.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum Ahansen,

Voor Simyo Lowcall klanten is het niet mogelijk om een internet bundel toe te voegen. Dit is alleen mogelijk wanneer je een prepaid aansluiting hebt of een Simyo sim only abonnement.

Groetjes,

Alex


Kunt u in ieder geval mij vertellen wat dan de datakosten zijn voor ex lowcall gebruikers? Alvast bedankt.
Badge +2
Beste Ahansen,

Voor oud Lowcall klanten wordt het pay as you go tarief gehanteerd. Hierbij betaal je € 1 per MB.

Groetjes,

Arie

Reageer